Friday, February 11

Vilks

Sveiki. Es esmu dzīva ļoti un slinka ļoti, un viss pārējais arī ir ļoti. Man patīk.
Esmu pārcietusi pēdējo, pašu pēdējo ortodonta apmeklējumu, dažādas neapdomīgas muļķīgas, lielu daudzumu sniegpārslu, vienu nedēļas nogali pavadītu mājās un tādas lietas.


Brālim piederēja divi vilki. Viens bija labais, otrs, savukārt, ļaunais. Kurš no abiem vilkiem ir stiprāks? Tas, kuru viņš baroja. Tātad, ir jādomā labas, pozitīvas un visādi citādi lieliskas domas, lai labais vilks būtu stiprāks. Jā gan.
Barojiet labo vilku !

4 comments:

Zum zum said...

Čau! Tik tiešām jau sāku satraukties, kur pazudi. Četrās apputeņotās eglēs laikam. :)

Jauku vakareli akvareli.

Ilva Bērza said...

http://ilva-berza.blogspot.com/2011/02/65-atbildes.html

Meitene ar kallu ziediem said...

Šī atziņa, respektīvi, labā vilka barošana man ļoti patīk! ^.^

Vanilla said...

Zum zum - centīšos vairāk nepazust. :] ļoti smaidu, jo lieliski skan pēdējais teikums Tavā komentārā, jā gan. Lai Tev veiksme daudz. (:
Piparkūka, kura vairs nav piparkūka - paldies par stafeti. ^__^
Margarita - prieks, baro labo vilku ! :]