Saturday, April 9

Nepareizi

Man tik ļoti patīk tas, ka vienu un to pašu situāciju var uztvert ārkārtīgi daudz, dažādos veidos.


Pavasaris pazuda. Pēdējā laikā varētu šķist, ka mana mīļākā nodarbe ir medikamentu lietošana un zāļu tēju dzeršana. Es guļu apmēram visu dienu un nevaru aizmigt apmēram visu nakti, tādēļ nemēdzu redzēt sauli un pavasaris šķiet zudis līdz ar laika izjūtu. Tas mainīsies, pavisam noteikti. Pozitīvisms, laba karma un tādas lietas.
Man nenāk miegs. Es nemāku apstādināt laiku. Es nespēju domāt pietiekami nopietni. Es nemāku būt ieinteresēta uz ilgu laiku, dažkārt pat neilgu ne. Mana interese lietās ir nenoturīga, mainīga, apsīkstoša. Protams, ne vienmēr, jo dažkārt es pavisam lieliski māku apstādināt laiku un domāju tik nopietni, cik vien nopietni tas ir iespējams.
Man patīk, ja viss ir vienkārši. Nesarežģīti.
Es jūtos savādi, savādi kaut kā, savādi mazliet. Savādi nav nepareizi.
Nepareizi priekšstati ir nepareizi, nepareizi cilvēki ir nepareizi. Nepareizs ne vienmēr ir slikts. Nepareizs priekšstats var būt arī trakoti pareizs un jauks, tomēr nepatiess. Savādi. Mani neuztrauc nepareizi priekšstati no nepareiziem cilvēkiem. Mani uztrauc vārds 'Nepareizi', tas mēdz atkārtoties pārāk bieži. Dažādās situācijās, bet visai reti manā dzīvē, manās domās.
Es vēlos darīt to, ko es vēlos, nevis to, kas ir pareizi.
Tas nav nepareizi, nē.
Lai Jums laba karma, daudz !

1 comment:

žirafis said...

Tu saproti, ka manu ierakstu arī sauc "Nepareizi", psaiko :D