Sunday, November 14

Elfi

Es reiz sāku bloga ierakstu, lai činkstētu par to, ka esmu slinka un nevaru aizmigt, bet tas visu šo laiku atradās pie melnrakstiem.
Man ir jāmācās fizika, bet kubika rubika atrisināšanas formulas, tukša glāze vai zirnekļu tīkli pašlaik šķiet daudz interesantāki par gaismas elektromagnētisko viļņu izplatīšanos. Fizika ir neapšaubāmi ģeniāla, jo šodien tā lika man saprast kā rodas varavīksne un esmu vīlusies, jo biju pilnīgi pārliecināta, ka varavīksnes galā ir apslēpts rūķu zelts, nevis elfu, patiesībā es vēljoprojām uzskatu, ka elfu nav, bet dārza rūķi ir trakoti biedējoši.
Es tikko izdzēru kafiju no nemīļākās krūzītes, tapēc man ļoti nenāk miegs. Es tikko sapratu, ka neatceros, kad pēdējo reizi izlasīju grāmatu līdz beigām, tāpēc izlēmu, ka, pabeidzot mācīties fiziku (tas iespējams būs nekad), es pavisam noteikti pabeigšu lasīt Kurta Vonnegūta grāmatu, kurai ir nosaukums, kuru es pašlaik ļoti atceros.
Man ir krekls ar pingvīnu, tas man ir jau kādu laiciņu. Reiz es apgalvoju, ka tad, kad man būs krekls ar pingvīnu, apelsīnu sulas glāze un Kalifornija es būšu priecīgākais cilvēks pasaulē. Man liekas, ka tā varētu būt taisnība.
Pēdējā laikā es nemāku domāt un lielākoties uzskatu, ka dzīvoju 2011. gadā, ja tā patiešām būtu, tad es pavisam noteikti ievēlētos vēlēšanos 11. novembrī pulksteņos 11:11.
Novembris. Man patīk silti rudens vakari un gaismiņas. Tad šķiet, ka viss ir lieliski.


Pašlaik es jūtos apjukusi. Tā vienkārši. Pārāk daudz neskaidru domu.
Es zinu, ko es nesaprotu. Es nesaprotu kāpēc sviestmaizes sauc par sviestmaizēm pat tad, ja uz tām neuzklāj sviestu.
Lai Jums laime !

2 comments:

Olivette.Noctuelle said...

Es zinu, ka Tu mani nepzīsti, es Tevi arī ne, varbūt tikai caur bloga ierakstiem, ko netīšām uzgāju. Esmu paliksui arī uzticīga tiem un turpinu tos lasīt. Tad nu vēlējos teikt, ka Taviem ierakstiem piemīt apbrīnojams naivums labā nozīmē, tie ir kā zeme pēc lietus, apbrīnojami tīri. Kā jasmīnu smarža. Novēlu Tev turpināt un nepazaudēt to īpašo skatienu, kas Tevī ir. Pasaulē pietrūkst cilvēku, kas tic dārza rūķiem.

Vanilla said...

Es smaidu. Vēljoprojām.
Liels paldies par ārkārtīgi lielisko komentāru, ļoti uzlaboja manu dienu. :]
Atliek vien pateikt - milzumliels prieks, ka tā domā un paldies Tev.
Lai Tev viss izdodas ! ^___^