Friday, December 31

2011.

22. Nosūtīt pastkarti.

Lai man izdodas !
Lai Jums laime.

5 comments:

JaukaMeitene said...

Ha, kā man patīk Tavs pēdējais punkts! Bet būtu forši zināt Tavu pamatojumu.
Lai veicas!

žirafis said...

21. ir lieks. ļoti lieks.

Tīdžerhaizivs said...

Ja jau visi, tad jau visi 21 ir/būs pretējs manam 1 punktam lol [man jāuzraksta sarakts, grr].

Zini...es Tev novēlu, lai notiek tas, kam jānotiek. Un, ja reiz būs neiemīlēšanās gada garumā un Tu būsi laimīga, tad viss ir forši =)

Visādi citādi, es tevi noteikti aizvilkšu uz vēl kādu koncertu, heh >:D

Vanilla said...

Meitene - Paldies. :]
Pamatojums droši vien sanāktu traki garš, bet varbūt kādreiz.
žirafis - Ļoti nē.
Tīdžerhaizivs - Tu jau uzrakstīji un forši. Lai Tev izdodas izpildīt savu sarakstu visu,visu. :] Un vispār lielisks novēlējums, un es ļoti ceru, ka tā. ;D

marshmallow said...

man patīk un ja man patīk, tad es ticu, ka vismaz 18 tu piepildīsi