Wednesday, January 19

Asimetrija

Es gribu činkstēt. Daudz, nevajadzīgi, kaitinoši. Činkstēt, žēloties, gausties, raudāt, pārēsties šokolādes saldējumu, bēdāties, gulēt vairākas diennaktis, apstādināt laiku, saglabāt mieru, noķert taureņus, uzlocīt kuģīti no papīra un iedarbināt jauno printeri. Nē, printeri vairs ne.
Vakardien es nespēju izlemt vai es vēlos raudāt un tad kādu nogalināt vai kādu nogalināt un pēc tam raudāt, vai arī raudot kādu nogalināt. Es nevarēju paciest visu pasauli. Šodien es esmu pilna pozitīvisma un kafijas. Šodien es biju dusmīga. Skolotāja teica, ka nav pareizi, ka nevar rakstīt tādu teikumu kā 'Viņš mīlēja mīlestību'. Tieši tādu teikumu es biju uzrakstījusi savā lieliskajā domrakstā, es gribēju strīdēties. Var mīlēt prieku, var mīlēt brīvību, var mīlēt dzīvi un pavisam noteikti var mīlēt mīlestību. Var arī nemīlēt. Galu galā skolotāja teica, ka es interesanti salieku vārdus teikumos vai teikumus vārdos. Interesanti noteikti ir labāk par nepareizi.
 You know what the easter bunny and true love have in common? Doesn't matter, because they don't exist.
/One tree hill/
Šodien es biju pie friziera. Tagad man ir lielisks, asimetrisks matu griezums, gandrīz saglabāts matu garais garums, nesašķēlušies matu gali un atrasts ideāls risinājums kā tikt vaļā no nejauši melni krāsotajiem matiem, prieks. Nekad nepērciet krāsu uz kuras rakstīts 'Tumši brūna matu krāsa. Nē, tiešām, tumši brūna. Mēs nemelojam, tiešām ļoti tumši brūna '.  Galu galā mati ir melni un tad ir jāraud, bet tad ir jāpierod un jāpriecājas, bet tad ataug matu saknes un atkal ir jāraud. Tomēr viss būs labi. Būs gan. Jā.


Mazāk domāt. Vairāk domāt. Nedomāt?
Es sakārtoju skapi, es sakārtošu domas.

Lai Jums laimes daudz !

No comments: