Friday, January 14

Klade

Atrast ideālu kladi nemaz, nemaz, nemaz nav vienkārši.
Dažkārt tas ir šķietami neiespējami, dažkārt bezcerīgi, dažkārt nevajadzīgi, dažkārt smieklīgi, dažkārt nogurdinoši, bet vienmēr svarīgi līdz pat pašam atrašanas brīdim.
Ideālās klades lapas nav no rūtiņām, nav no līnijām, nav ar zīmējumiem un noteikti nav brūni dzeltenas. Ideālai kladei lapu skaita skaitlis pārsniedz skaitli simtu piecdesmit. Ideālās klades vāku nerotā suņi, valzivis, cipari, zvaigznes, siers. Ideālai kladei nav spirāles. Ideālās klades vāki ir no cieta materiāla un biezi. Ideālai kladei nav parastās klades formāts, bet tas nav mazāks. Uz ideālās klades nav neviens cipars, burts, svītru kods, ražotāja zīme, uzraksts, telefona numurs.
Es atradu ideālu kladi.

Man ir ideāli ideālā klade ar ideālām baltām, tukšām lapām.
Man liekas, ka, ja man piederētu tikai divas lietas uz pasaules un tās būtu - jahta un klade, tad es teiktu, ka kladei ir lielāka vērtība.
Kladē būs ideālas lietas, ideāli teksti, ideālas kolāžas, ideāli vārdi, ideāli pingvīni un maza daļiņa no manas dzīves. Iespējams burti nebūs taisni un precīzi pareizi, iespējams pingvīniem nebūs seju, iespējams kolāžas būs neskaidras, iespējams maza daļiņa no manas dzīves nav izmērāma, bet tieši tāpēc mana klade ir ideāla. Turklāt tajā jau ir sāktas ideāli aizpildīt trīs lapaspuses. Es esmu priecīga.
Man ir mana mīļākā tēja uz pasaules. Vaniļas.
Man ir atkal miegs un es atkal mazlietiņ ticu, ka ideālas lietas pastāv.
Es gribu sarkanus matus, 2011. gada kalendāru, skaisti nolakotus nagus un bezgala daudz idejas.
 Es gribu, lai cilvēki nedomā, ka es esmu tik bezatbildīga, ka varētu apprecēt cilvēku, kuru pazīstu mazāk, nekā 12 stundas. Es gribu, lai es uz jautājumu 'Vai tev neliekas, ka tu esi pārāk tieva?' varētu atbildēt ar 'Jā, man tā liekas gan'.  Es gribu, lai vaniļas tēja nekad nebeidzas.
Es gribu, lai dzīves beigās kladē nebūtu nevienas baltas lapas.

Lai Jums prieks !

1 comment:

Zum zum said...

Ak, kā es Tevi saprotu!
Man arī grūti atrast ideālas klades, bet reti tas tomēr izdodas.

Tāpat ir ar ideālām līnijām plānotājā un ideālo, vienīgo mīļoto melno pildspalvu. Esmu iepirkusi vairumā. :)