Tuesday, May 31

Pārmaiņas

Kaut kas nav pareizi, nav patiesi, nav svarīgi, nav, pavisam noteikti, kaut kas, kaut kā,  nav tā.
Bezcerība milzīgās devās pēdējā laikā bija manā dzīvē un manās domās. Tomēr, viss ir vienkārši. Parasti pietiek ar vienu mirkli un viss ir citādi.
Labāk. Citādi vienmēr ir labāk, pat, tad, kad nav.
Tas liek prātot par daudziem jautājumiem, par lietām, kas izraisa pārmaiņas dzīvē. Es spēju atcerēties tikai vienu cilvēku, kurš spēja mainīt manus uzskatus, neko nemainot, necenšoties. Ne vakardien, ne dažus mēnešus iepriekš, ne pirms viena gada. Senāk. Un ar to arī sākās mana ticība sev un neticība visam pārējam.
Visam ir vajadzīgs laiks, tomēr, dažkārt, tas uz mani neattiecas.
Laiks nevienu negaida, ar tādu teikumu es reiz pabeidzu domrakstu. Šobrīd ir citādi, es negaidu laiku un pārliecinošs ir mans uzskats, ka nekad nav par vēlu.


Es esmu redzējusi trīs taureņus, trīs pirmos taureņus šopavasar, baltus. Mazliet sāk likties, ka citādas krāsas taureņi neeksistē, man patīk šis mazliet. Balti taureņi ir nomierinoši. Viegli.
No vienas puses, viegli un nesarežģīti ir lieliski, tomēr, no otras puses - garlaicīgi. Jā, man tiešām šķiet, ka ir ļoti garlaicīgi un apnicīgi tad, ja ilgāku laika posmu viss ir kārtībā, viss ir lieliski, viss ir paredzami, nav problēmu un nav domstarpību. Tādēļ reiz man teica, ka man vajag drāmu, vienmēr. Laikam tajā ir sava daļa patiesības.
 Es aizeju gulēt četros dienā un pamostos trijos naktī, tādēļ, ka aizkari nav aizvērti. Tādēļ, ka ir gaišāks, nekā varētu likties. Tādēļ, ka grāmata par zemapziņas brīnumaino spēku vēstīja, ka miegs ir svarīgs. Tādēļ, ka prāts nogurst arī no labām domām. Tad tās sāk šķist nesvarīgas, uz mirkli. Tad viss, kas šķitis pareizs ir nepareizs.
Miers mijās ar satraukumu. Man patīk satraukums. Man patīk miers, dažkārt.
Tātad, viss ir mazlietiņ lieliski.
Nekad nav par vēlu, nē.
Lai Jums laime !

4 comments:

Tīdžerhaizivs said...

"Tādēļ, ka prāts nogurst arī no labām domām." [Šis ir ļoti labi]

Prieks kaut ko dzirdēt arī šeit, prieks, ka te viss neaizaug ar zirnekļtīkliem. Zini, ja tu būtu taurenis, tad tev spārni būtu hameleonkrāsā. Tad tu būtu laimīga vienmēr,ne? :)

Zum zum said...

man nepatīk jēdziens laiks. nereti manā dzīvē tas spēlē arlekīna lomu.

LM said...

tur bij sasodīti daudz labu domugraudu.jā!

Vanilla said...

Sunshine - Paldies. Man prieks. Es cenšos atcerēties blogu, biežāk. Lieliski, nekad nebiju domājusi par to kāds taurenis es būtu. Es būtu laimīga, jā.

Zum zum - Man arī nepatīk, tomēr jēdziens ''laiks'' ir labāks par jēdzienu ''nelaiks''.

Unicalthing - Paldies. Man dažkārt patīk domāt, daudz. :]