Wednesday, July 6

Punkts 11

Kad es uztraucos, es krāsoju skropstas ļoti un ēdu ļoti, ļoti vai ēdu ļoti, ļoti nekad.
Sāksim ar to, ka es atcerējos, ko ļoti svarīgu, nepārprotami, neizsakāmi svarīgu. Es atcerējos to, ka man ir blogs. Čau, blogs. Es nerakstīju ilgu laiku, tik ilgu laiku kā četras nedēļas kalendārā un daudz stundas pulkstenī, un mazliet vēl. Es varētu aizbildināties ar tādām lietām kā skola, eksāmeni, vasara, Jāņi, dzimšanas diena (aprīlī), nav interneta, neesmu Latvijā. Patiesībā, jā, es neesmu Latvijā, bet man ir internets. Internets, kurš mēdz pazust un tad atkal parādīties, bet vairāk pazust.
Es esmu agriezusies salā, varu svinīgi paziņot, ka vienpadsmitais punkts, kurš atrodas manā 2011. gada apņemšanās sarakstā ir izpildīts. Es esmu šeit nedēļu. Tieši vienu nedēļu. Biju šeit pagājušā gada vasarā, man šeit patika un patika tā iemesla dēļ, ka bija tāda sajūta kā atrodoties filmā. Skaistā filmā, ar laimīgām beigām un tādā, kur viss ir iespējams.
Ar cilvēkiem iepazīties ir pat vienkāršāk nekā es domāju un es jau tā domāju, ka tas ir trakoti vienkārši. Šodien es gāju no veikala, klausījos mūziku un domāju, ka mans krekliņš ir pārāk plats, vējš nelabvēlīgi ietekmē manus matus un kurpes nav ērtas, bet tad pēkšņi kāds mani apstādināja sakot ''Stop ! You're lovely !'' un tā sākās mūsu saruna. Iepazīties uz ielas ir visnotaļ interesanti.
Man pietrūkst Latvijas, lai gan ikdienā to neizjūtu. Man pietrūkst atsevišķu lietu un man bail, ka tās ar laiku tiks aizvietotas ar citām. Tomēr es vienmēr cenšos atgādināt sev, ka bailēm un šaubām nav vietas. Nepavisam nav vietas nekur. Labas domas un tā.
Esmu atgriezusies.
Lai jums veiksme !


2 comments:

Zum zum said...

Ak! Man tāds prieks Tevi atkal šeit atrast! Manī bija iestrādājies neliels reflekss pārbaudīt, vai neesi ko jaunu rakstījusi.

Vai salā cilvēki ir drosmīgāki, nekā Lv?

Vanilla said...

Man prieks, ka kāds seko līdzi tam, ko es rakstu (pēdējā laikā gan jāsaka - nerakstu). Tomēr es rakstīšu biežāk un vairāk. Pavisam noteikti.

Salā pavisam noteikti ir drosmīgāki cilvēki, nekā Latvijā. :)