Monday, October 5

jā.nē.

ja jums būtu vairākas reizes krimināli sodīts brālēns (pusbrālēns?) un viņš pēkšņi sāktu izrādīt nepamatotu interesi par jūsu dzīvi, vai būtu iemesls uztraukumam? es ceru, ka atbilde ir nē.
ja jūs skatītos seriālu un vienīgais, kas jums iepatiktos būtu aktieris, kas tikko iznācis no cietuma un vēlāk izrādītos arī narkomāns un izvarotājs, vai būtu iemesls uztraukumam? (cik ironiski) es ceru, ka atbilde ir nē.
ja jums apniktu rakstīt un blogā būtu uzrakstīti tikai divi jautājumteikumi un divas atbildes, jūs publicētu ierakstu? es ceru, ka jā.








2 comments:

Gint said...

Cerēsim, ka tavs brālēns (pusbrālēns?) ir saskatījies dziedošās ģimenes un viņam ir sakairinātas ģimeniskās jūtas :)Respektīvi, viņam ir sakrājušies pāris lieki apkampieni, no kuriem viņš grib atbrīvoties.

Vanilla said...

Viņš jau trešo reizi šonedēļ bija iegriezies ciemos, bet visās reizēs es kaut kā pagadījos būt ne-mājās.
Man škiet, ka viņam ir ļauni nodomi. :D