Sunday, February 21

kubiks rubiks

Es gribu vadīt taksometru un strādāt kara okupācijas muzejā, es gribu staigāt gumijniekos un saskaitīt visas rūtiņas rūtiņburtnīcā, es gribu spilgti zilas zeķubikses un pavasari.
Nesakārtotas domas. Patiesībā es nezinu, ko nozīmē sakārtot domas, nav jau tā, ka manā galvā atrodas domu plauktiņi. Bēdīgas dziesmas man neliek justies bēdīgi. Vispār ir tā, ja, Tu domā, ka ir šausmīgi slikti un nekad netiksi kaut kam pāri - tie ir meli, agrāk vai vēlāk viss būs labi, vienalga vai pēc 8 mēnešiem, vai 8 gadiem. Laiks dara brīnumus. Šobrīd ir vēlme klausīties skaistas dziesmas un gaidīt hokeju. Ja izlemšu neskatīties hokeju, tad iespējams neskatīšos nekad, jo pašlaik man tas saistās ar kaut ko trakoti kaitinošu. Mācība - vienmēr rūpīgi izvēlieties cilvēkus ar kuriem skatīties hokeju.

Hokejs.Sagaidīju, skatījos, bet tikai sākumu un beigas, jo pa vidu bija tik garlaicīgi, ka vampīrseriāls pēkšņi sāka šķist kaut kas ļoti interesants. Noskatījos visas līdz šim iznākušās sērijas.
Es jūtu, ka nākošā nedēļa būs mazlietiņ smaga. Nepierasti daudz darāmā. Tā jau parasti ir, vai nu nav jādara nekas, vai ir jādara trakoti daudz. Jāatrod jauna ģitārdziesma, kura būs  jāmācās spēlēt. Parasti es paskatītos latviešu mūzikas mapītē, bet ir kāda problēma. Es izdzēsu visu mūziku no datora nemūžīgās atmiņas. Visu. Lielākoties katrai dziesmai bija savs stāsts, vai vismaz lietas ar kurām saistās. Tagad ir, precīzāk, tagad nav nekas, bet tas ir lieliski, ir vieta daudz, daudz jaunām neforšām dziesmām. Pirmā grupa, kuras dziesmas būs manā tukšajā mūzikas mapītē ir Hope 7. Jē (jā, es arī par tādas eksistenci līdz šim nenojautu).
Ārā ir tik daudz sniega, ka es runāju par laikapstākļiem. Nē, ārā ir tik daudz sniega, ka, ja suns skraida, tad var redzēt tikai viņa galvu un attaisot vaļā logu var pieskarties sniegam, jo tas ir tik pat kā līdz palodzēm. Es labprāt ietu ārā un vārtītos sniegā, bet lielākoties visa cilvēce vēlas palikt iekštelpās un adīt zeķes. Tas ir bēdīgi (lai gan vilnas zeķes ir,pavisam noteikti, noderīgas).
Es gribu iemācīties spēlēt šahu un salikt kubiku rubiku. Man reiz bija trīs kubiki rubiki, bet viņi visi cieta sakāvi un nomira (tika sadalīti pa gabaliņiem,slepkavība), bet man drīz būs dzimšanas diena. Dzimšanas dienas ir kaut kas šausmīgs (ja vien tev nedāvina kubiku rubiku).
Man ir mazlietiņ lielisks garastāvoklis.
Micheal Buble - Everything.
 Veiksmi!

3 comments:

Zum zum said...

kapec jubilejas ir shausmigas?

Vanilla said...

jo man nepatīk, ka mani apsveic un, jo mani biedē skaitļi, gadu skaitļi.

LeTigerGirl said...

jām.. man arī totāl` neveicas ar dzimšanas dienām.. : //