Wednesday, June 9

1

Labdien, es vēl esmu dzīva (jā, lieliski jaunumi). Esmu prom jau trīs dienas un pašlaik jūtos ļoti, ļoti nogurusi, tāpec šovakar nekur neiešu un pavadīšu vakaru ar milzīgu saldējuma kasti, un televizoru. Vakardien gandrīz apmaldījos ejot pirmo reizi mājās lietū un tumsā, bet tā kā iepazinos ar foršiem cilvēkiem, tad par garlaicību un pasākumu trūkumu nevarēšu sūdzēties. Pašlaik es varu žēloties par kāju sāpēm, jo vakardien meklējot ceļu uz pilsētu izdomāju uzvilkt jaunās kurpītes (nekad tā nedariet) beigu beigās sapratu, ka uz pilsētu ir jāiet trīsdesmit piecas minūtes, bet tomēr mazāk, nekā biju domājusi. Es esmu uz salas (apdzīvotas), kura nav pārāk liela, bet ir ārkārtīgi skaista, gluži kā filmās.
Šodien bija mana otrā darba diena, darbs nav grūts (bet nogurdinošs), es strādāju milzīgā dārza centrā un sešas dienas nedēļā, tātad man brīvdiena būs tikai svētdiena, un tātad būs grūti, ja pa naktīm ballēšos. Jehu, man ir garumzīmes un es nekādīgi nevaru normālā ātrumā parakstīt vai pierast pie šī datora, kurš pat nav mans. Cilvēki šeit ir ārkārtīgi jauki un mani mīl (jā, jā pārspīlēju, bet ienaidnieku man šeit noteikti nebūs). Vispār lielākoties visur cilvēki ir jauki, izņemot Rīgas lidostu, bet tur vienas darbinieces trakoti nejaukās attieksmes dēļ man palīdzību piedāvāja kāds, kurš izskatījās pēc aktiera no tām skaistajām filmām, un palīdzēja neapmaldīties, un galu galā man bija ar ko runāt gaidot pirmo lidmašīnu (laikam šajā gadījumā jāpriecājas, ka ir tādas darbinieces), arī lidmašīnā iepazinos ar cilvēkiem un lidojums bija jautrs. Esmu pārvarējusi savas bailes no lidošanas vienai (apsveicami). Man liekas, ka es nemāku normāli domāt un rakstīt par to kā man iet. Šeit ir skaisti (jā, atkārtojos) un līdz okeānam varu aiziet piecās minūtēs, bēēt šodien es vairs nevaru paiet, jo kājas, kājas. Netaisnība. Lai nu kā liekas, ka šeit esmu ilgāk par trīs dienām. Manas asaras ir atgriezušās (vienu brīdi es nebeidzu vien atkārtot, ka man nav asaru). Man pietrūkst visa un visu Latvijā, bet vasara tomēr būs ļoti lieliska arī šeit(tad, kad pieradīšu pie visa un man nesāpēs visas maliņas).
Es nedrīkstu tik ilgi piesavināties svešu datoru.
Lai Jums iet lieliski!



2 comments:

charrlotte said...

hei.
izklausās sasodīti jauki.

bet kur tieši tu esi? es lasīju un galīgi nespēju izdomāt. m?

Vanilla said...

:)
Salā - Guernsey.