Sunday, June 6

3 mēneši

Atā, saulītes. Es pazūdu. Uz trīs mēnešiem (jā, jā, jā tiksimies septembrī).
Ja man būs pieejams internets (un pat, ja nebūs), tad es šeit tāpat kā līdz šim (varbūt pat biežāk) činkstēšu par to kā man iet.
Protams, man pietrūks dažnedažādākās lietas. Rupjmaize. Skaistie vasarīgie vakari šajā nekurienes vidū. Gulēšana uz asfalta. Laipiņa. Ugunskura un ģitāras vakari. Spoku māja. Foršie pārdevēji bendzīntankos. Pidžammu ballītes, kuras beidzas klubā. Gaismiņas. Pieneņu pūkas. Laivas. Traki braucieni svešās mašīnās. Telšu vakari. Zaļumballes. Pasākumi.  Un vēl. Un vēl. (Man gluži vienkārši jāpabeidz kravāties un jāapēd citrons, un jā, jāsameklē miljons dziesmas).
Galu galā - īpaši pietrūks manas meitenes (jāā, jūs esiet lieliskas).
Bet viss galu galā būs lieliski. Jaunas iespējas. Jauns viss.
Lai Jums vasara ir neatkārtojami vienreizēja!
Tāda, kuru ir milzum liels prieks atcerēties.
Veiksmi,veiksmi,veiksmi!

No comments: