Wednesday, June 16

2

Labdien. Šeit laikapstākļi nemaz nav lieliski, šodien no rīta, pēc apkārtējo teiktā, bija gluži kā ziemā, +16 grādi pēc celsija un ārkārtīgi vējains. Man ir jauns, ļoti smuks peldkostīms (melns), kurā pavisam noteikti es izskatos tievāka, nekā esmu patiesībā (es ceru), lai nu kā, es vēlos, lai laiks nebūtu lietains, auksts, vējains un neforšs, lūūdzu (atkal sāku pielūgt laika vīriņu).
Man nāk miegs un es esmu mazlietiņ nogurusi. Šeit brīžiem iet pavisam skumji, manas asaras ir ļoti atgriezušās (ir grūti sadzīvot ar kādu no ģimenes, kuru parasti redzi tikpat kā nekad), gribu mājās. Mierinu sevi ar domu, ka šeit tomēr ir skaisti un viss būs labi.
Darba kolēģi ir lielākoties jauki un daži ārkārtīgi smieklīgi, šeit galvenais boss, kurš uzrodas reti, tiek saukts par vampīrcūku (nejau viņam dzirdot, protams), nu labi, tas pavisam iespējams nav tik smieklīgi kā varētu likties un galu galā man tā vampīrcūka šķiet jauka, bet joki, kuri patiešām ir smieklīgi, šeit ir ikdiena. Notetovētie darba kolēģi (un ne tikai) ir īpaši priecīgi vienmēr mani redzēt, droši vien nepaies pārāk ilgs laiks līdz mani sāks aicināt ārā un es visticamāk atteikšu, un tad jutīšos nelāgi. Pagaidām es dodos ārā ar latviešu valodā runājošām būtnēm (sasodīts, jābeidz cilvēkus saukt par būtnēm), bet svētdien ir paredzēts barbekjū vakars ar darba kolēģiem un nekolēģiem (lai man labi iet). Vispār ar mani ir grūti, jo, ja man piedāvā jauku vakaru ar vīnu, tad es pasaku, ka man labāk garšo alus (man riebjas vīns, brr).
No Latvijas man raksta paziņas, kuras normālā gadījumā, manuprāt, nekad mūžā nerakstītu, dīvaini, nu dien. Turklāt tieku aicināta un pasākumiem uz kuriem netikšu (tas mani sabēdina). Mani daudz kas sabēdina, bet galu galā es esmu laimīgs cilvēks, jo man ir jauna veiksmes rokassprādze, ar maģiskiem akmentiņiem un tās nosaukums ir 'i am lucky', tā sola veiksmi, gudrību (ha), veselību un visādas tamlīdzīgas lietas.
Galu galā es tikai vēlējos pateikt - es esmu dzīva.
Lai Jums laime, saulītes.

No comments: