Sunday, November 15

Kādas ir Tavas dzīves dziesmas?

Atsaucoties uz šo Zanes ierakstu, uzrakstīšu par savām dzīves dziesmām.

Šūpuļdziesmas un dziesmas no agras bērnības es neatceros, bet lieliski atceros mutes ermoņikas, kuras spēlēja vecmammas brālis un gramofonu ar daudz, daudz dažādām platēm. Un, lai, cik dīvaini arī nebūtu, bet arī stabule ir manās bērnības atmiņās. Tagad sadalīšu pa punktiem konkrētāku mūziku, izpildītājus, visai lielos vilcienos, jo, lai aprakstītu visu manu dzīves mūziku vajadzētu tik daudz lapas, cik ir trešajā Twilight sērijas grāmatā.

  • Raimonds Pauls. Raimonda Paula kasete, man šķiet, bija visvairāk klausītākā un atskaņota tik daudz reizes līdz dziesmas jau bija zināmas no galvas. Atceros, ka no tās kasetes mana mīļākā dziesma bija ''Vectētiņš un Vecmāmiņa'', tas gan manai vecmāmiņai šķita visai uzjautrinoši.
  • Ozols un A-eiropa. Manā īpašumā nonāca pusbrālēna disks (tā paša, kas tagad ir vairākas reizes krimināli sodīts un alkoholiķis), kur bija viena Ozola un Yanas Kay dziesma, šķiet, ka krievu valodā , kaut gan nesapratu gandrīz nevienu vārdu tā dziesma šķita nenormāli forša tikpat forša kā A-eiropas dziesma - Zima, zima ,kura dzīvoja tajā pašā CD.

  • Britney Spears. Nu, bet, protams, Britnija. Tajos laikos šķiet, ka viņa bija tāda kā paraugs, elks, kam līdzināties lielākajai daļai meiteņu. Man bija un vēljoprojām ir vismaz trīs viņas CD. Atceros, ka skanot jebkādai dziesmai angļu dziesmai pa radio es kliedzu ''Britnijaaa!'' un onkulim tas šķita ļoti kaitinoši, un nekādi viņa argumenti nespēja mani pārliecināt, ka tā tomēr ir, piemēram, Alla Pugačova. Tajā laikā mana skumjā noskaņojuma dziesma bija - Britney Spears - Everytime.

  • O-Zone - Dragostea Din Tei - šī dziesma nenoliedzami bija vienas vasaras hīts. Atceros, ka onkulim bija CD, kurā bija iekļauta arī šī dziesma un mana mīļākā nodarbe bija sēdēt mašīnā klausīties tieši šo dziesmu un baigi priecāties un, protams, dziedāt līdzi.

  • Ne Yo - So sick. Ilgu laiku biju atkarīga no šīs dziesmas un oficiāli varu saukt par pašu pirmo mīļāko dziesmu. Atceros, ka vasaru nepavadīju Lv tāpēc biju šķirta no tās dziesmas un biju pat gatava pirkt Ne Yo CD, tikai tās vienas man mīļās dziesmas dēļ. Dziesma atgādina visai jauku periodu manā dzīvē.

  • Avril Lavigne - Skater boy. Visu vasaru, kuru nepavadīju Lv, cik atceros klausījos tikai šo dziesmu. Man gan bija viss Avrilas CD, bet šī dziesma noteikti bija mana favorīte, klausoties to es gāju gulēt un to klausoties katru rītu pamodos. Forša dziesma.Vienmēr saistīsies ar kaut ko pozitīvu, spēka pilnu un mazliet arī skumju.

  • Superchick - Courage. Atgādina par ļoti smagu laiku manā dzīvē. Palīdzēja saņemties un motivēja bojāt dzīvi vēl vairāk, nekā tas jau bija izdarīts. Šobrīd ir grūti saņemties un noklausīties to dziesmu, jo ļoti daudz nepatīkamas atmiņas saistās ar to.

  • Bullet For My Valentine - Tears Don't Fall .Laiks, kad teicu stingru ''nē'' jebkādai popmūzikai. Visvairāk to dzīves posmu raksturo tādi vārdi kā - depresija, bezcerīgums un pašiznīcināšanās.

  • Dima Bilan. Tad pēkšņi pēc tā ''es klausos tikai metālu un normālu mūziku'' nāca Dima Bilans, lieki piebilst, ka iepriekš krievu popmūzika šķita ļoti smieklīga. Tā nu Dima Bilana laikā katru dienu spēju skatīties viņa video youtubā bez apstājas, klausīties dziesmas un tās visas arī iztulkot, būt īsta fane un teikt ''nekad nepārstāšu par viņu fanot''. Spēju ļoti bēdāties par to, ka netiku uz viņa koncertu, bet toties uz vienu koncertu tiku gan un pie tam pirmajā rindā, un pats cienījamais Dima Bilans iedeva man roku, tad es biju tik laimīga, ka vismaz 2 mēnešus nevarēju beigt priecāties. Dziesma - Dima Bilan - Kak romeo. Tagad gan viņš ir stipri mainījies visādā ziņā un iespējams es arī, ka nespēju vairs pat paklausīties kādreizēji tik ļoti nozīmīgās dziesmas.

2 comments:

Une said...

Iet, iet tālāk ;)
http://pages-alive.blogspot.com/2009/11/mans-dzives-dziesmas.html
Paldies, bija brīnišķīga gremdēšanās atmiņās!

Anonymous said...

lasit visu emuaru, diezgan labs