Sunday, November 22

True Faith - Perfect (acoustic).mp3

Sveiki, mirstīgie.
Ja es gribu nepārtraukti runāt par sevi, tad šeit ir īstā vieta. Protams, ir ļoti jauki uzzināt to, ka vectētiņš ātrāk grib pasaules galu, jo šī pasaule ir kļuvusi neaptverami slikta, viss ir tik šausmīgi un nepieņemami, pilnīgi ne tā kā bija 1907. gadā. Saprotu, saprotu, pirms gadiem simts bija pilnīgi savādāka dzīve, bet varēja jau pieciest.
Mani mati ir mainījuši krāsu, nav gan nekādas lielās pārmaiņas, tikai, kad pēc žāvēšanas paskatījos spogulī iekliedzos un gandrīz sāku raudāt, bet tā jau parasti ar mani ir. Man piemīt vēlme mainīt matu sakārtojumu vai krāsu tieši pirms lielās fotogrāfēšanās skolā, es runāju par to pašu fotogrāfēšanos kurā visi saka ''akdieniņās, es izskatos pēc pelmeņa'' un tad vienmēr atrodas kāds, kas mierina ''nu beidz, tu izskaties super duper, paskaties labāk uz manīm, paskaties kā..'' un tad savukārt kāds mierina mierinātāju ''saulēēē, tu izskaties forši, labāk būtu paskatījusies uz Vladimira bildēm..'' un tā nu tas notiek. Mati, tātad es izmēģināju veco labo senkrievu metodi ar hennu un basmu, lai iegūtu izteiksmīgāku matu toni. Viss ir pavisam vienkārši, tikai jānopērk henna un basma. Ja vēlies sarkanīgāku tonīti piejauc mazāk basmas hennai, ja vēlies rudus matus krāso tikai ar hennu, ja vēlies zaļus, tad tikai basmu, ja vēlies smuku toni, tad izvēlies basmu un hennu 1:1, es izvēlējos 2 paciņas hennas un vienu basmu, ģeniāla izvēle, mīļie. Jāatzīst, ka visgrūtākais ir to substanci dabūt ārā no matiem, bet pārējo var pieciest. Rezultāts ir lielisks, mati izskatas tikpat veselīgi kā suņa kažoks, tikai smaržo pēc siena šķūņa. Tas nozīmē, ka es esmu atvadījusies no ķīmiskajām krāsām un pievēršos dabiskajām, īsts dabas bērns.
Okarte vs. Zelta zivtiņa. Es jau ilgus kadus esmu Okartes lietotāja, tāpēc man ir 4 līmeņa atlaidītes un viss ir dikti labi, bet ir tik kaitinoši, ka visi, kuri lieto ZZ var rakstīt bezmaksas sms uz visiem tīkliem, bet man viena īsziņa maksā četrus santīmus un ZZ lietotāji, protams, uzdod visādus jautājumus un grib rakstīt, un rakstīt sms, bet es savukārt, negribu atbildēt, jo pažēloju savu kredītu. Tā, nu man teica ''Eu, bet pārej taču uz ZZ ar savu numuru!'', bet es atbildēju ''Mmh, noteikti būs tā - es pāriešu uz ZZ un beigsies bezmaksas sms akcija, savukārt Okarte izdomās kaut kādu nenormāli foršu akciju ar visām bezmaksas īsziņām, un tā nu es gribēšu atgriezties pie Okartītes un tad man būs 1 līmeņa atlaides, neraža'', un tā notika, precizēšu, ka notika tā , ka Okartei, ja to papildina pa ls5 arī ir bezmaksas sms visos tīklos, Turklāt, man ir izdevīgāk palikt par Okartes lietotāju, jo lielākā daļa cilvēku, kurus pazīstu ir Okartes lietotāji un ir iespējams izveidot draugu grupu, kurā ir bezmaksas sms un zvani visiem tās dalībniekiem. Sanāk lieliska Okartes slavināšana, bet es esmu par Okarti ! Jajajā, nemirstošas vērtības.
Rītdien fizikā ir kontroldarbs, man trūkst 40% no kopējajiem mājasdarbiem un vēl sajēgas par dažām lietām, grafikiem, tas viss tiks labots, tad , kad es pārvarēšu savu slinkumu. Grūta tā dzīve, grūta.
Man beidzot ir jāsaņemās un jāuzraksta rakstiņš skolas avīzei, jo es nevaru visu mūžu bēgt no skolotājas, kas atbild par avīzes izveidi, tuklāt man vēl nav ZPD tēmas (bija trīs tēmas, bet tās devās uz labākiem medību laukiem). Edit: Ūja, uzrakstīju rakstiņu skolas avīzei, iekopējot pusi no šī ieraksta un mazlietiņ pārveidojot, ģeniāli.
Tagad mazlietiņ par dvēseles pārdošanu, dažreiz šķiet, ka es esmu vienīgais cilvēks, kuram dvēsele ir svarīgāka par 54564 miljardiem, varbūt man vienkārši ir citas vērtības tādas, kuras krasi atšķirās no vērtībām kādas ir maniem vienaudžiem.
Okei, fizika mani gaida.
Atā, saulītes.
Par to dvēseles pārdošanu manā gadījumā tomēr ir izņēmumi, es nepārdotu dvēseli par naudu, bet, ja es atdodot/pārdodot savu dvēseli varētu glābt man svarīgu cilvēku dvēseles/dzīvību, tad es tomēr būtu gatava to darīt. Awww, cik jauki, bet tā nu tas ir.
Veiksmi !

No comments: