Saturday, December 5

nebaidies, man pašai bail

Es: Cik viņam ir gadu?
Sunshine: Viņš ir miris.


Man kaut kā neveicās, vai ne? Vēl es uzzināju, ka ideālākais cilvēks skolā pārvācās, kā gan es spēšu dzīvot? (sarkasms, mīļie) Nu, nekas tā jau vienmēr ir, ja man kāds iepatīkas, tad noteikti viņš kaut kur nozudīs. Viss sākās pirms dažiem gadiem ar metālistu. Ūja, bija mums visi foršie vasaras un nākotnes plāni, bet nu - viņš aizbrauca, es paliku. Tagad pat pēc 3 gadiem īpaši nekas nemainās, tikai cilvēki citi.
Es vairs neesmu lugā, domu spēks darbojas lieliski. Uz skolas Ziemassvētku balli arī nedošos un mani neietekmē visi ''Tev ir jāiet'' vai ''Tu palaidīsi garām visus foršos vidusskolas mirkļus'', ja reiz esmu izlēmusi, tad esmu izlēmusi, atpakaļceļa vairs nav - tas man ir jāiemācās. Bez tam, es jau pateicu, ka savus lēmumus nemēdzu nožēlot. Ja man būtu iespēja atgriezties pagātnē un kaut ko mainīt, tad es nemainītu neko.
Es esmu pārvarējusi savu ziemas depresiju, lieliski. Tagad man sāp vēders, tiktiktik ļoti, bet es tomēr esmu spējīga parakstīt. Nonācu pie visu savu problēmu saknes (tur gan jāsaka paldies Baibulim, jo tagad viņa ir kļuvusi pieejamāka - jauns telefons spēj izmainīt daudz ko, vai ne? mhmh).
Pašlaik ir ļoti tāda sajūta, ka viss būs labi. Turklāt, atkal ir foršā sajūta, ka es spēju izmainīt pasauli, kaut vai mazlietiņ un uz labo pusi.

*Es esmu bagāta, man pieder viss, kas ar mani noticis*.


Armands - Vienmer Tu (Kulta grupa ''Saules Krasts'', no muzikalas videofilmas ''Eiropa'').mp3
Prieciņdziesma, interesantas atmiņas. Šī dziesma saistās ar daudzdaudz smiekliem, ka vienkārši ir neiespējami nepasmaidīt to klausoties. Jāmeklē prieciņdziesmas, nevis dziesmas pie kurām paraudāt. Attapīgi gan.
Zinājāt, ka tuksneši ir ļoti interesanti ? Gandrīz interesantāki par pingvīniem. Var šķist, ka tuksnesī nav pilnīgi nekā, tukšums, tomēr ziniet, tuksnesī ir miljardiem smilšu graudiņu un katrs ir savādāks. Tātad, ja sākumā škiet, ka nekā nav, tad var izrādīties, ka ir daudz vairāk, nekā spēj iedomāties. Vanillas dzīves gudrība.
Ir lietas, kuras mēs varam mainīt, ir lietas, kuras nav jāmaina, tās pašas mainīsies, kad būs laiks. Vecmāmiņas dzīves gudrība.


Milzīgas sniegpārsliņas, mazliet laimes
un daudz veiksmes! :)

2 comments:

Vinnie said...

šitais ieraksts gluži tāpat kā visi pārējiee - ir ļotiii ļoti man patīkošs.

Vanilla said...

prieks. :)