Thursday, December 31

2009 atskaite.

Šeit ir mans saraksts, kuru es izveidoju 2008. gada 30. decembrī ar lietām, kuras paveikt 2009. gadā.
Tagad ir laiks uzdot jautājumu ''Kā tad man veicās?''.



 1.Nopirkt ģitāru.
- Izpildīts. Turklāt esmu iemācījusies vajadzīgākos akordus, lielākoties saprotu ģitārterminus un šo to jau māku nospēlēt.
 2.Izlasīt grāmatu ''Krēsla''.
- Izpildīts. Par iespēju izlasīt pirmo grāmatu jāsaka paldies Krishjohnam (tāds laikam gan vairs neeksistē), es vēljoprojām jūtos nelāgi, ka tik ilgi neatdevu grāmatu un, kad atdevu, tad pavisam neveikli. Esmu izlasījusi arī pārējās Twilight sērijas grāmatas, tomēr neuzskatu sevi par fani un Patinsonu nemīlu.
3.Aizsūtīt Postsecretu
- Izpildīts. Aizsūtīju gan uz deviantarta secretiem un mans noslēpums jau sen zaudējis savu nozīmi, tomēr viņš vēljoprojām dzīvo blakus citiem deviantarta postsecretiem.
4. Ļoti uzlabot atzīmes
- Izpildīts, lai gan biju aizmirsusi par šo punktu. Manas atzīmes nav tik draņķīgas kā citus gadus, tomēr nekas izcils.
5.Aiziet uz labu koncertu
- Izpildīts. Tas gan bija Enrique Iglesisas koncerts un pašlaik tas var šķist visai smieklīgi, tomēr koncerts bija lielisks.
6.Fotogrāfet
- Izpildīts. Kur tad bez fotogrāfijām? Man patīk skaistas fotogrāfijas, no tiesas.
7. Pastaigāties gar jūru naktī
- Neizpildīts, ja vien neder upes, dīķi vai kādas citas ūdenstilpnes.
 8. Uzadīt baltu šalli
- Izpildīts, tomēr šķiet, ka to šalli es uzadīju pirms mūžības.
9. Vairāk nekā 15 labas filmas noskatīties
- Izpildīts. Šogad esmu noskatījusies 53 filmas, 15 labas noteikti ir to sastāvā. Filmām tik maz laika bija, jo noskatījos arī divu seriālu visas sezonas.
10. Piedalīties DzMP
- Piedalījos, kā skatītāja.
11. Aizbraukt uz BBP
- Neizpildīts un vairs nešķiet, ka šim punktam vispār bija jābūt, tik svarīgam, lai tas būtu iekļauts manā 2009. gada sarakstiņā.
12. Nodarboties ar sportu/vingrot
- Izpildīts. Aerobika, trenažieru zāle, regulāra sporta stundu apmeklēšana, skriešana (reti, diemžēl).
13. Sajusties patiesi laimīgai
- Izpildīts. :)
14. Redzēt krītošu zvaigzni.
- Izpildīts.
15. Redzēt galīgi skaistu saullēktu.
- Izpildīts. Laikam ir visai kaitinoši, ka es rakstu ''Izpildīts'' bez jebkādiem paskaidrojumiem.
16. Nomest 4-6kg
- Izpildīts. Nē, man nav problēmas ar savu, vienkārši man patīk žēloties par to, ka svars nav tik ideāls, cik gribētos.
17. Daudz, daudz neviltota prieka.
- Izpildīts !
18. Atmaksāt ar labu.
- Izpildīts, turklāt atmaksāšana ar labu atmaksājas labi.
19. Iemācīties pulksteni
- Izpildīts, nu es zinu, cik stundinieks rāda.

Šis gads bija lielisks, bet 2010 būs lieliskāks !
2010. gada sarakstu es plānoju sastādīt šodien, tāpēc esiet gatavībā lasīt manas apņemšanās. (Esiet gatavībā lasīt? Nu gan es sāku rakstīt pavisam dīvaini )
Laimīgi !

2 comments:

Gint said...

Politiķi varētu no Tevis mācīties -gandrīz visas apņemšanās esi apņēmusi. Jauki!
Par otro biju šokā, ka mani jau aizsūta pie Sv. Pētera. :)Krishjohn nedomā, ka bija neveikli, viņš domā, ka Tu tikai gudri izlocījies, lai nevajadzētu stāstīt par sevi un savu pilsētu kā bija norunāts.
Gaidīšu Tavu jauno sarakstu.

Vanilla said...

Laikam kļūdījos, tomēr domāju, ka Krishjohns ir nozudis uz visiem laikiem.
Neatceros tādu norunu, bet droši vien kādreiz būs iespēja pastāstīt. (:
Mans jaunais ieraksts ir klāt ! =D