Thursday, August 13

I'll meet your eyes



I guess I just got lost
being someone else.
I tried to kill the pain,
but nothing ever helped.

/3 doors down - Let me be myself/

čaučaučau, man ir daudz jaunu dziesmu un es mācos samierināties ar dzīvi. gaidu decembri. man nepatīk gaidīt. es nemaz nedrīkstu gaidīt. man nevajadzētu. nav tā vērts. vai nu dzīvoju pagātnē, vai nākotnē. no vienas galējības otrā. kāpēc ir tik grūti dzīvot šodienā? tā pavisam vienkārši dzīvot un nedomāt. patiesībā nav grūti, bet arī tad nav īsti labi. nekad nav gana labi. dažreiz man gribas pamest jūs visus uz mēnesi, varbūt diviem un redzēt, ka lieliski spējat iztikt bez manis, un apzināties, ka man nevienu nevajg.
lai nu kā, man atkal ir šokolādes cepumi un tāpēc vien es nespēju būt nelaimīga. ir dēļ kā dzīvot ! jo tas vien , ka uz desktopa ir eminems uz kura fona nepazūd manas jaunās dziesmas, nav pietiekams iemesls dzīvošanai. viņam ir tetovējumi, dievinu tetovējumus uz rokām [arī tas nav nekāds labais iemesls].
aiaiai, Thousand Foot Krutch - Wish You Well, biju jau aizmirsusi cik labi viņi spēj skanēt.
man lieliski izdodas mainīt tēmu, visu laiku.
14.augusts , vēl tikai puse no vasaras palikusi. ļoti labi, jo arī vasara nav bezgalīga. bez tam man patīk rudens.
nobeigumam nepabeigtie ieraksti.
10.augusts
nesakiet, ka pagātne neietekmē nākotni, jo ietekmē gan, un kā vel ietekmē ! nesakiet, ka jādzīvo šodienai un jāaizmirst viss, ko aizmirst ir vērts. muļķības. pagātne vienmēr kaut kādā, kaut visniecīgākajā veidā atspoguļosies nākotnē, varbūt pat nemanot, varbūt pamanot. varbūt, varbūt.
11.augusts
Labdien. manā istabā šodien pazuda durvis. onkulis viņas salaboja. pēcāk viņas ielika atpakaļ. es aiz neuzmanības nemanīju durvju pazušanu. šis ieraksts ir veltīts Diānai.
[Diana, es ceru, ka Tu saproti, ka es Tev veltīju tikai 6 teikumus, vai 5, ja veltījumteikums neskaitās].


veiksmi, veiksmi, veiksmi jums!

No comments: