Tuesday, August 25

It's a lie, a kiss with open eyes.

man ir karsti, tad pēkšņi auksti. es smejos, raudu, smejos. ir slikti, ja sāp, bet vēl sliktāk ir tad, ja nejūt neko. vienaldzība nogalina. bet es pati tā gribēju, ir jābūt uzmanīgam ar to, ko vēlies. mans šovakara garastāvoklis ir ļoti mainīgs.
vasara drīz beidzas, pēdējā nedēļa būs tik mierīga, cik vien iespējams. vispār škiet, ka visu vasaru esmu nodzīvojusi ar ''ok, nu, tad skaties cik labi es varu iztikt arī tāpat, kā es varu dzīvot'' attieksmi. pilnīga vienaldzība pret to, kas var notikt un dzīvošana pret visiem saviem kādreizējiem uzskatiem. pie tāda dzīvesveida pierod. es tiktiešām pati izveidoju problēmas, apzināti, neapzināti, bet tā ir. nevaru pierast pie tā, ka viss var būt labi. tā vienkārši labi un viss. uzticība cilvēkiem bija ļoti augusi, bet pašreiz līdzinās nullei un tā arī paliks. tā esmu pieradusi, tā jābūt, šādi dzīvojot, man nekas nekad nav jāpaskaidro.
es tiešām esmu ļoti mainīga. daži mani pazīst kā optimistisku un vienmēr priecīgu, daži kā meiteni ar skumjām acīm, bet tam nav nozīmes es esmu un palieku tā pati. nekas patiesībā nemainās, ir mainīgs, bet nemainās. pretrunas, jajajā, bez tām nekur. šajā ierakstā var lieliski redzēt, ka man ir vakara skumjais garastāvoklis. man nevajg padomus, man nevajg, lai mani žēlo, man vienkārši vajg, lai kāds uzkliedz ''saņemies !''. nekas, tiešām nekas nav pārdzīvošanas vērts. viegla attieksme pret visu. jajajā. man palīdz rakstīšana. viss, pietiek. jābeidz žēloties par dzīvi. dzīve taču ir skaista. SKAISTA. tieši tā. optimisms nedrīkst pazust, nekadnekad.
man ir skillet jaunas albums. skaisti.
tagad parunāšu par saviem matiem. tumšitumši brūni mati. 99% labas atsauksmes. man patīk, nepatīk, patīk. betbet ir labāk, jo gluži vienkārši iepriekšējie mati bija kļuvuši pelēki un tā - nekā - arī jutos. pašreizējā matu krāsa liek man justies labāk, mhmhm.
I'll take everything from the inside
And throw it all away

'Cause I swear, for the last time

I won't trust myself with you
lai jums labi iet !
veiksmi, veiksmi !
:)

No comments: