Friday, August 21

tēja un piens

tikko pārskatīju savus pierakstus un atklāju, ka mans svars nav īpaši mainījies kopš 2007 gada. ar visām diētām, vai bez tām svars agrāk vai vēlāk apstājas pie viena un tā paša skaitļa, un tāds arī paliek. patiesībā - ļoti labi. par svaru aizdomājos, jo šodien mani pēc ilgiem laikiem nosauca par anoreksiķi, muļķības. lai nu kā, laba diena (nakts?). man iet labi. vēl dažas dienas un vasaras vairs nebūs, tāpēc darīšu visu iespējamo, lai pēdējās vasaras dienas būtu lieliskas. tādas tās arī būs.
turpinājums.
jā, kārtējas vakara skumjais garastāvoklis, tāds tas mēdz būt, kad esmu mājās. vai tiešām ir tik slikti, ka es dzīvoju tā kā patīk, neatkarīgi ne no kā? man pavisam noteikti ir jāiemācās nekavēties pagātnē, bet gan dzīvot tieši šodien, tagadnē, neuztraucoties par to, kas notiks pēc nedēļas, gada vai mēneša. mana dzīve ir tāda kādu es pati to veidoju.
viss tomēr ir skaisti.

Cik daudz var pazaudēt apstājoties..
/Lauris Reiniks - Es neesmu neprātīgs/

1 comment:

Gint said...

Visefektīvākā un bieži vien arī sadistiskākā diēta ir "iemīlēties".
Neskumsti. Smaidot cilvēks kļūst divreiz skaistāks.