Monday, April 12

Ēdiens

- Man nepatīk dzimšanas dienas.
- Tāda dzīve.

Man šodien gandrīz nav dzimšanas diena, tā kā jaukos apsveikuma tekstus pavisam noteikti es jums atļauju gandrīz nedomāt. Man šodien ir pavasaris sirdī, galvā, vispār nav svarīgi kur, bet pavasaris, pavasaris. Tik ļoti pavasaris, ka mana ēstgriba ir pilnībā pazudusi un es ēdu tikai tāpēc, lai citi nedomātu, ka es neēdu vispār un tāpēc, lai izdzīvotu (ēd, lai dzīvotu, nevis dzīvo, lai ēstu).Man sāk negaršot ēst, tas nozīmē, ka pašai negribot atbrīvošos no tiem nabaga pieciem kilogramiem un pēc tam pieņemšos svarā, kad man būs bēdīgi.
Tagad jaukās sarunas par laikapstākļiem - šodien ir tāds laiks, ka tu pamosties un domā 'šodien jāsāk skriet', bet tad atceries, ka kājas sāp tik ļoti, ka pat vienkāršākā pārvietošanās sagādā grūtības (gluži vienkārši augstpapēžu apavi mēdz man ieriebt).
Man ir uzradušās divas blogu-dvīnes. Viņa un viņa. Jā, es vienkārši vēlējos paust savu sašutumu, pačinkstēt par to, ka pasaule ir netaisnīga, cilvēki nemāk domāt un tā. Laikam es vienkārši esmu forša, tik forša, ka mans 'par mani' teksts der jebkuram. Man vienkārši nepatīk dalīties, mans ir mans.
Runājot par manām lietām, man ir jauns lielisks kalendārs, tāds, kurā var sarakstīt visādus atgādinājumus par frizieri (pie kura es nekad neiešu), mēness fāžu dienām (kuras es neievēroju), suņu dzimšanas dienām un visādām nejēdzībām. Dikti noderīgi.
Mans bezmiegs ir pilnībā pazudis. Lieliski. Pārāk daudz lieliski. Bet tas nenozīmē, ka es šonakt beidzot nenoskatīšos filmu par Kurtu Kobeinu, patiesībā nozīmē gan.
Lai Jums pavasaris!

3 comments:

Romeo said...

Es gandrīz nedomājot, tomēr izdomāju, ka gandrīz neapsveikšu Tevi dzimšanas dienā un gandrīz nesūtīšu Tev apsveikuma buču.
Nesaprotu, kāpēc sievietēm nepatīk dzimšanas dienas, viņām jau tik un tā vienmēr ir 18 gadi, vismaz viņas tā saka.

Ilva Bērza said...

Jā, nu sveiciens Tavā vakardienas Dzimpas dienā.

Bet es gribēju tikai pateikt, ka tās Tavas "dvīņu māsas" ir ne tikai pārāk dumas, lai izdomātu pašas savus "Par mani" tekstus, bet arī pārāk "stilīgas", lai prastu takstīt, tā ka Tu tik un tā esi par viņām daudz pārāka. :p Tādēļ šajā "kopēšanā" nav nekā, par ko dusmoties. Šeit ir jāpriecājas, ka cilvēki Tevi uzskata par tādu ideālu, no kura zagt tekstus. :D

Vanilla said...

Romeo - Gandrīz paldies par gandrīz apsveikumu. :)
Tā nu gan, bet dzimšanas dienas man vienkārši nepatīk kā tādas.

Piparkūka [Bērzas jaunkundze ir pārāk gari =D] - Paldies.
Tad jau tās ir manas ne īsti gudrās dvīņu māsas. :)