Sunday, April 25

Nākotne

But then of course everything always happens for a reason
I guess it was never meant to be
But it's just something we have no control over and that's what destiny is
But no more worries, rest your head and go to sleep
Maybe one day we'll wake up and this will all just be a dream
Eminems ir ģeniāls, lai gan katrā personībā ir atrodams kaut kas ģeniāls, kaut vai ģeniāli stulbs. Pieņemsim, ka viss notiek tā kā tam ir jānotiek un es turpinu domāt pozitīvi. Konstruktīvā domāšana.
Pēdējā laikā es bieži domāju par nākotni (jā, jā, skaisto, gaišo nākotni). 
Es zinu, ka es negribu katru rītu agri celties un braukt uz darbu, es negribu katru dienu pirkt vienu un to pašu kafiju vienā un tajā pašā kioskā pie vienas un tās pašas pārdevējas, negribu katru vakaru vest pastaigāties suni un dažkārt aizmirst nopirkt suņu barību, negribu gatavot pusdienas, lasot milzīgu pavārgrāmatu, negribu jaukus kaimiņus ar kuriem katru svētdienu varētu doties uz baznīcu, negribu taisīt puķudobes un pirkt dārza rūķus, negribu satikt bijušos klasesbiedrus un stāstīt par savu dzīvi, un to, cik ļoti man ir paveicies, negribu katru dienu vilkt augstpapēžu kurpes un klasiskus, garlaicīgus kostīmus, negribu sastādīt dienas plānojuma grafikus, kuros vienmēr būtu pieminēta trauku mazgāšana, negribu, lai kādu dienu pingvīni man sāk likties muļķīgi un Eminems kaut kas neklausāms. Es gribu apelsīnu sulas glāzi, Kaliforniju un krekliņu ar pingvīnu.
Mani uztrauc vecumdienas, jo nespēju iedomāties sevi vecu, turklāt vecums nozīmē beigas un beigas nozīmē jaunu sākumu, tas ir biedējoši, jo es nespēju iedomāties, ka es neesmu, es vienmēr esmu, es nevaru nebūt, bet nevaru arī vienmēr būt, es neesmu vampīrs, sasodīts. Vampīri ir nelaimīgi, jo ir ļauni, pat tad, kad mēģina būt labi, un ļauns nekad nav laimīgs. Dzīve vispār ir ļoti savāda, tikpat savāda kā laiks.
''Viss laiks ir viss laiks. Tas nemainās. Tas neparedz brīdinājumus vai paskaidrojumus. Tas vienkārši ir. Ņem to mirkli pa mirklim, un tu sapratīsi, ka mēs visi esam kukaiņi dzintarā.'' - Kurts Vonnegūts.
Un tagad padomājam.
Es izdomāju, ka bēdāšanās nekam neder un, ka ir jāizlasa Mērnieku laiki, gluži vienkārši ir tāda sajūta, ka noderēs. Pašlaik jāpalasa dzeja, tā vienkārši. Parasti neesmu dzejas cienītāja, jo gluži vienkārši to neizprotu, bet dažkārt naktīs uznāk dzejas lasīšanas garastāvoklis.
Cilvēki nemainās, lai gan vienu brīdi es domāju savādāk.
Es vasarā ļoti gribu būt prom.
 
Ne puķes,
ne mantas-
es tev dāvinu laiku.

Gribi-
stundu, dienu, gadu
vai mūžu,
neprasi tikai mūžību,
tās nav nevienam.

Mūžība
ir nevienam nepiederoša,
kaut gan ar to mēdz
jokot,
apsolot mūžam
un mūžīgi mūžam.

Solīt jau var,
notikt tas
nevar.

Nemūžam

/Ojārs Vācietis
/
Esiet laimīgi! 
O

5 comments:

Tīdžerhaizivs said...

Zini, par šito ierakstu tev ir jādod kaudze cepumu. Vai kudosu.
Tiešām, tiešām labi.

Un zināt ko gribi no dzīves ir ļoti liela laime. To visu dabūt - no to gan es nezinu. Visticamāk tas nav iespējams, jo mums jau nekad nav gana.

Kurts Vonnegūts ierullē. Pat es viņu līdz galam neizprotu - un tas ir tas labākais.

Avsmi, viss būs okey, viss vienmēr beidzas okey. Neskumsti.

Vanilla said...

Cepumi skan vilinoši, bet man pietiktu ar vaniļas tēju Kalifornijas krūzītē. :]
Ir jādomā, ka viss ir iespējams, neiespējamais ir iespējams un tamlīdzīgi, tāpēc, sunshine - viss ir iespējams !
Jā, es parasti nespēju izlasīt viņa grāmatas, jo vienkārši dikti savādi, būs laikam kādreiz jāsaņemās un jāizlasa.
Pārsteidzoši, Tu saki kaut ko optimistisku, bet paldies, tiešām. :]

Hello, it's me. said...

VĀCIETIS !!!!!!!!!!!!!!!! Viņš ir lielisks. Arī šis ieraksts ir lielisks.

Ilva Bērza said...

Hello, it's you., Es saprotu Tavu sajūsmu. Vācietis IR lieliskis! man patīk cilvēki, kas viņu zina.



So, Vanilla - Tu man jau sen patīc. :D

Vanilla said...

Iepriecinājāt. :)
Vācietis tiešām ir lielisks, un man Jūs abas arī patīkat, jo kā gan var nepatikt cilvēki, kuriem patīk O. Vācietis. ;]