Wednesday, April 21

Sapņu tulks

Man pavisam noteikti vajadzētu būt 'es ienīstu visu cilvēci' garastāvoklim, bet es jūtos mierīgi un kaut kā jauki. Jā, pilnīgi neizskaidrojami. Maģija.
Vismaz es atkal klausos normālu mūziku, nevis jaukas, saldas dziesmiņas. Pavasaris draud kļūt par manu nemīļāko garastāvokli (jā, pārspīlēju). Patiesībā dikti muļķīgi, ka es domāju - 'šoreiz viss būs savādāk' vai 'šoreiz taču viss ir savādāk'. Kļūdījos, tomēr viss, kas notiek - notiek uz labu (vecmāmiņas dzīves gudrība). Pozitīvisms. Man liekas, ka, ja būtu pasaules gals un mūs visus apēstu dinozauri, es tāpat priecātos un domātu labas domas, jo dinozauri taču ir apbrīnojami.
Es jums pastāstīšu par vienu no retajiem sapņiem, kuru atceros (pēdējo patiesībā, nē, nevis pašu pēdējo, jo es vēl domāju dzīvot). Tātad, bija dikti saulaina diena un man piedāvāja braukt esnezinukur, bet es ļoti, ļoti negribēju tur doties, tik ļoti, ka es nepārtraukti činkstēju un teicu 'eees nebraukšu', bet beigu beigās es tomēr atrados mašīnā ar kaut kādiem bērniem, kuri pavisam iespējams bija manējie. Tā nu mēs braucām pie kaut kā tāda, kas varētu būt jūra, okeāns, katrā ziņā arī uz ļoti klinšainu apvidu, un tur bija dīvaini suņi, un sētas, un gliemežvāki. Mājupceļā mašīna nolidoja no kraujas, un tieši tajā lidojuma brīdī es domāju 'jehu,es uzzināšu, kas notiek pēc nāves' . Tajā brīdī, kad es biju it kā mirusi parādījās dīvains kalendārs, līdzīgs manam jaunajam, kur es varēju izvēlēties vai nu nomirt, un pārdzimt par ko līdzīgu pāvestam, vai arī turpināt dzīvot to pašu dzīvi, es izvēlējos dzīvot un tad pamodos. Vai nav lieliski? Ja šeit ir kāds sapņu tulks vai ekstrasenss, kas izlasīja šo, tad es priecātos par sapņa tulkojumu, kaut vai nepareizu. Patiesībā, es jums pastāstīju šo sapni, jo man galīgi nebija par ko rakstīt (ja neskaita činkstēšanu) un vēl tāpēc, ka izstāstīti sapņi nepiepildās.

I won't be there
I won't do anything
No, I won't
I won't be there to catch you
If you fall
I won't be there
I won't do anything
No, I won't
I won't be there to catch you
God, I wish I never met you.
/ Zebrahead - The junkie and the halo /


Lai Jums veiksme! 

No comments: