Sunday, April 4

Statistika

Laikapstākļi - Līst lietus kopš vienmēr.
Vēstules - Neviena. Pēdējā saņemtā vēstule nedraudzīgajā portālā draugiem.lv bija 2. aprīlī un tā pati par zinātniski pētniecisko darbu.
Zvani - Divi. Viens neatbildēts, otrs par kādu istabas augu.
Apēstās šokolādes konfektes - Apmēram simtu septiņdesmit divas.
Traks terorists, kurš draud uzspridzināt manu māju - Šodien 0.

Tas nenozīmē, ka man ir slikts garastāvoklis. Tas nozīmē, ka es nedaru neko un man mazlietiņ sāk apnikt. Nevis tā pilnīgi nedaru neko, bet tikai mazlietiņ nedaru neko, jo es šodien, piemēram, palīdzēju gatavot ēdienu un nomazgāju traukus. Vienam no 120 cilvēkiem patīk mazgāt traukus, es esmu tas viens cilvēks. Eh, jā, man patīk izdomāt statistiski nepatiesus datus. Vienam no 850 cilvēkiem patīk izdomāt statistiski nepatiesus datus.
Rītdien ir svētki, es neatzīstu svētkus gluži tāpat kā filmas par delfīniem. Sen senos laikos viss bija savādāk, man patika delfīnu filmas, tik ļoti patika, ka es raudāju, jo man bija žēl skaisto delfīnu un arī visi ģimeniskie svētki bija ģimeniski jauki. Bija. Tagad ir labāk un nē, nepietrūkst. Atmiņas paliek pagātnei.
Nu, lieliski. Atliek vien ieraksta sākumā pažēloties, ka nedraudzīgajā portālā nav nevienas vēstules, un tad  pēkšņi uzrodas kādas padsmit (neskaitot svētku apsveikumus). Neiepriecinoši.
Pēc 1 dienas..
Šodien ir otrās Lieldienas, tas nozīmē, ka es kaut kur esmu pazaudējusi pirmās. Man ir tējas krūze. Man ir pozitīvs garastāvoklis, tāds, kurā es domāju pozitīvas domas, vismaz cenšos. Vispār nepatiesi statistiskie dati liecina, ka es domāju pozitīvāk, nekā lielāka daļa apkārtējo cilvēku, un nav tā, ka es domāju vienmēr tikai labas domiņas, bet ir tā, ka es visu laiku neraudu un mani neuztrauc traģiskās lietas, kuras notiek pasaulē. Kāpēc jāraud par zemestrīci Antarktīdā, ja var priecāties par smieklīgu tējas krūzi? Tāpēc, ka tas ir tikai cilvēcīgi. Mums taču ir jāuztraucas par dabas katastrofās cietušajiem cilvēkiem, par izmirstošajiem ziloņiem, par globālo sasilšanu. Ja cilvēki vairāk parūpētos par apkārtējiem cilvēkiem, saviem mājdzīvniekiem, istabas augiem, nevis censtos risināt milzīgās pasaules problēmas, viss būtu daudz jaukāk. Viss galu galā ir jāsāk ar mazām lietām. Tāpēc es priecāšos par smieklīgu tējas krūzi, lasīšu pozitīvu domāšanu veicinošus citātus un klausīšos savu mūziku. Es labprāt lasītu kultūrvēstures grāmatu, bet tiklīdz sāku lasīt, manas koncentrēšanās spējas nespēj koncentrēties pietiekami, lai kaut mazlietiņ uztvertu tekstu, bet gan pazūd kaut kur tālu projām, tālu pagātnē, tālu nākotnē, tālu nekur.
Dažkārt ir pavisam jauki, ja tev ir ģitāra, jo tad tu vari bezmiega naktīs piecelties un tēlot, ka māki to spēlēt, nu, gluži kā seriālos.
Tagad kāds jauks citāts, kuru lielākā daļa no jums neizlasīs.
Learn to enjoy every minute of your life. Be happy now. Don't wait for something outside of yourself to make you happy in the future. Think how really precious is the time you have to spend, whether it's at work or with your family. Every minute should be enjoyed and savoured. /Earl Nightihale/
Paņemiet mazu lapiņu, uzzīmējiet jauku pingvīnu un uzdāviniet to man. Tad es pavisam noteikti būšu priecīga.
Lai Jums šokolāde, lai Jums prieks !

2 comments:

miss Alīna said...

Ieraksts tik pozitīvs, ka man sāka likties, ka šobrīt nakts laikā aiz loga saulīte iespīdēja. [sun]

Vanilla said...

(sun)
Man Tavs niks lika pasmaidīt. :) Unun prieks, ka tā.