Wednesday, March 31

Pavasaris

Sirds sitās kā negudra (hahā, tātad man tomēr ir sirds). Es nespēju sakarīgi domāt un man trīc rokas. Sasodīts, tā nedrīkst būt, nepieļaujama situācija.
Tātad, man ir mans nenormāli labais garastāvoklis, tāds, ka nav šaubu - es izglābšu visu pasauli, lai tur vai kas.
Būtu lieliski, ja šo garastāvokli varētu saglabāt burciņā, tad tās, nudien, būtu lieliskas zāles pret asarām un visādām nejēdzībām. Ja jūs mani pašlaik redzētu, tad pavisam noteikti domātu, ka es esmu galīgi ķerta. Brumm.
Es tikai smejos. Un es tikai mīlu visu pasauli, draugiem stāstu visādas mīļas muļķības, tāpēc viņi domā, ka esmu garīgi nevesela un ir pilnīgi pārliecināti, ka esmu lietojusi apreibinošas vielas. Mūsdienās cilvēks nevar būt vienkārši nenormāli priecīgs. Ah. Es tikai smeeejos. Ar mani gluži vienkārši ir tā, ka es spēju priecāties par mazām lietām. Ļoti mazām. Jaukām. Priecīgām. Saulainām. Skaistām. Saldām. Lietainām. Pozitīvām. Cerīgām. Krāsainām. Dažādām.
Bet es tikai smejos.
Tagad jāpadomā normāli. Sasodīts. Pavasaris galvā, tātad no prātīgas, reālistiskas domāšanas nekas nesanāks.
Lieliski. Un es jūtu, ka viss būs lieliski. 

There can be miracles
When you believe
Though hope is frail
It's hard to kill
Who knows what miracles
You can achieve
When you believe, somehow you will
You will when you believe

/Leon jackson - When you believe/

Lai Jums laime !

2 comments:

Zum zum said...

prieks, ka cilvēki ir laimīgi.
esi laimīga vienmēr. ))

Vanilla said...

:)
Tev varu novēlēt to pašu.
^____^