Tuesday, March 30

Naktstauriņš

Apelsīnu šķēlītes, tēja un pavasaris.
Pašlaik manos matos ir basma un henna, tas nozīmē tikai to, ka mati dažas dienas smaržos pēc siena kaudzes, iespējams iegūs skaistāku nokrāsu un būs stiprāki, spēcīgāki, garāki, mīkstāki, dīvaināki, tumšāki.
Šīs dienas grandiozais atklājums - krustvārdu mīklas lieliski nepalīdz pret vēdersāpēm. Patiesībā krustvārdu mīklas nepalīdz ne pret ko, varbūt veicina domāšanu, bet nekas labs tāpat neizdomājas, jo, kas gan var būt labs, ja tu pēc to risināšanas vēl divas stundas prāto par Hitlera otro vārdu vai upi, kas tek cauri Parīzei. Zinājāt, ka Hitleram bija tikai viens vārds? Es nezināju. Tātad es divas stundas prātoju par Hitlera otro vārdu, bet viņam tāda nemaz nebija. Skumji. Man arī ir tikai viens vārds un sākas ar to pašu burtu, un es arī esmu dzimusi aprīlī, un es arī gribu būt ''Pārliecināts veģetārietis un smēķēšanas pretinieks'' .  *Turpina lasīt Hitlera biogrāfiju*  ''Hitlers Vīnes periodā daudz lasīja..''  Es arī periodiski daudz lasu ! Un viss, līdzības beidzās. Jāiet draudzēties ar fēnu un pēc tam jāraud par jauno matukrāsu. Es atgriezīšos.
Es atgriezos (cik neparedzami). Mani līdz (gandrīz) nāvei pārbiedēja naktstauriņš, tātad, es nelaimīga žāvēju matus un pie loga kāds atdauzījās, pirmā doma bija, ka tas ir Hitlers, kurš atriebjas par šādu ieraksta sākumu, otrā doma bija, ka tā ir Beyonce, jo viņa bieži kaut kur atsitās. Pēc patiesības noskaidrošanas es biju nesaprašanā, ko gan nakstauriņš dara naktī, bet tad es kļuvu attapīgāka un sapratu, ka tas ir naktstauriņš. Tāds ir mans matu žāvēšanas stāsts. Mati izskatās mazlietiņ tumšāki, bet nekas daudz nav mainījies, tātad iespējams būtu jānopērk normāla matu krāsa vai labākajā gadījumā jāataudzē savi latviešu pelēkie dabīgie mati, un tad jāsaprot, ka pelēkie mati izskatās pelēki, bet tad es nevarētu teikt, ka es matus krāsoju ar galīgi dabīgām krāsām, kuras ir pilnīgi nekaitīgas.
Ir brīvdienas. Kad esmu mājās, tad skatos multenes un guļu, bet, kad neesmu mājās, tad neesmu mājās. Tas arī viss. Diezgan interesanti, bet tikai tad, ja 'neesmu mājās' laiks pārspēj 'esmu mājās' laiku.
Šonakt skatīšos drāmas. Tātad ir mans drāmu skatīšanās laiks un man nav bail no zirnekļiem. Zirnekļi ir jauki.  Nē, tas nenozīmē, ka es skatīšos drāmas par jaukiem zirnekļiem no kuriem man nav bail, turklāt tagad es rakstu teikumu, kurā atkārtojos, jo tad ieraksts izskatīsies mazlietiņ garāks un jūs domāsiet, ka es neesmu tik ļoti slinka un, ka man ir ko teikt par arahnofobiju. Galu galā es skatīšos filmu Thirteen.
Lai Jums prieks!

No comments: