Monday, March 22

Lāzeru stari

Pašlaik mani nekas nespētu uztraukt, pat ne tas, ja kāds pateiktu, ka mans kaķis ar savām lāzeru staru acīm iznīcina pasauli, padarot to par kaut ko līdzīgu saņurcītai skārdenei.
Gluži vienkārši man ir raudulīgais garastāvoklis. Tas ir tad, kad es žēlojos, iespējams daudz ēdu un klausos skumīgu mūziku, un pavisam noteikti neuztraucos par kaķa lāzerstaru acīm vai rūķīšu tēju. Vecmāmiņa ir apņēmusies iegādāties pēc iespējas vairāk Rūķīšu tējas, skumjāk vairs nevar būt, nē, var gan, viņa var izveidot savu Rūķīšu tējas ražotni un tajā mani paverdzināt līdz mūža galam vai 2011. gada 21. maijam.
Ierakstot vārdu 'laiks' skaidrojošajā vārdnīcā parādās daudz, daudz dažādi skaidrojumi (neparasti) un pirmais ir saistībā ar fiziku, es nesaprotu kāpēc vienmēr visu mēģina izskaidrot ar fiziku. Spokus, rūķus, suni drosminieku, zibeni, lavas lampas,visu !
Es lasu grāmatu par ceļošanu laikā un tur ir visādas lietas saistībā ar kvantu fiziku un kvantu putām, kuras nogalināja 71 gadu vecu zinātnieku, kurš aizceļoja uz tuksnesi, un ātri nomira, tātad ceļošana laikā ir bīstama. Jāpiebilst, ka grāmatu es esmu izlasījusi līdz 53 lpp no 509 iespējamajām lapaspusēm (jā, es tikko gāju pēc grāmatas, lai neinteresanti varētu uzrakstīt lapaspušu ciparus). Es parasti lasu, nevis tāpēc, ka ir trakoti interesanti vai tāpēc, ka lasīt ir dikti forši, bet gan tāpēc, ka man patīk burti vai arī vārdu secība teikumos, vai neparasti salīdzinājumi, vai idejas (vai bildītes).  Es nespēju atcerēties kāds bija grāmatas nosaukums, kurā galvenie varoņi bija pelmeņi pirāti, bet tajā laikā, kad es lasīju grāmatu man tas šķita pilnīgi normāli, it kā kaujinieciski, pirātiski noskaņoti pelmeņi būtu kaut kas neparasts.
Ir pavasaris, tātad spīd saule un pa dienu aizmigt ir grūtāk, nekā parasti (aizkari nespēj nogalēt sauli).
Esmu noskatījusies visas iespējamās meiteņu filmas, tās ar Hilariju Dafu, vampīriem un tamlīdzīgajiem, bet tikai tāpēc, ka manu seriālu jaunās sērijas iznāk tikai reizi nedēļā, un katru dienu būtu pārāk smagi skatīties visādas drāmas, psiholoģiskās filmas ar spēcīgām domām, tāpēc ir jāizvēlas vieglas, muļķīgas filmas. Ja mans filmu skatīšanās laiks nesakristu ar mācīšanās laiku, tad iespējams es būtu gudrāka.
Mirsti, sniegs. Vispār pazīstot personu ar uzvārdu 'Sniedziņš' ir visai bēdīgi visur lasīt 'Vācies prom, sniedziņ'.
 Avril Lavigne - When Your'e Gone (Raudulīgs garastāvoklis, atcerieties (ka ir jāatceras).)
Lai Jums laime!

4 comments:

Zum zum said...

pirātisko pelmeņu grāmata saucas "Mežonīgie pīrāgi" ))

Vanilla said...

Paldies, tagad zināšu. :]

Dana said...

man nežēlīgi patīk visi tavi ieraksti, un es tos atbraucot mājās lasu līdz spēka izsīkumam. Daļa no Tevis ir te. Nepazaudē to. :)

Pasmaidi, Tev piestāv! :)

Vanilla said...

:))
Iepriecināji.
Paaldies. (sun)
Veiksmi ! :]