Saturday, March 13

Kukurūza

 Bēdīgi.
Es sēžu, skatos uz sienu un pēkšņi aizkari sāk viļņoties kā optiskajās ilūzijās. Savādi.
Melnbalti svītrainas tapetes, glezna, lavas lampa, ģitāra un sēžammaiss. Es priecājos par savu istabu, ja vien neskaita tos brīžus, kad sienas sāk kustēties, vai kad viss ir galīgi spocīgi, vai kad melnbaltās tapetes veicina bēdīgu domu domāšanos. Šodien ir tā diena, kad teikšu, ka neticu spokiem, jo man ir bēdīgi, savukārt, kad ir nebēdīgi es ticu visam, izņemot tam, kam neticu ([23:24] saka: neticu nevienam nekad, nekādiem skaistiem vārdiem un mīlestībai kā tādai). Es neticu spokiem. Neticēt vienmēr ir vieglāk.
Man pašlaik ļoti nav ar ko runāt un man ir mans runājamais garastāvoklis. Tas ir bēdīgi. Turklāt nedomāju, ka kāds ļoti priecātos, ja es piezvanītu pulksteņos 2:45 un teiktu ''es vēlos parunāt''. Tas arī ir bēdīgi. Pašlaik ir pulksteņi 00:35, bet tas neko nemaina. Runāšu pati ar sevi un man nemaz neuztrauc tas, ka man varētu piedēvēt šizofrēniju, jo galu galā manā ģimenē visi runā ar kaķi, suni vai puķupodu.
Mans dators dzīvo vienu mēnesi tālā nākotnē, tagad ir 15. aprīlis, tātad aizvakardien bija mana dzimšanas diena. Negribu dzimšanas dienu. Pašlaik galvā ir tukšums, varbūt mazlietiņ domas par kukurūzu. Tas arī viss. Kukurūza ir interesanta. Kukurūza asociējās ar spoku mājām filmās. Spoku mājas asociējas ar Skubiju Dū. Skubijs Dū asociējas ar baloniem. Baloni asociējas ar dzimšanas dienām. Negribu dzimšanas dienu. Kukurūza vairs nav interesanta.
Man patīk skatīties uz sienām un nedomāt gandrīz tik pat ļoti kā gulēt uz silta asfalta. The Hobos - Walk all night(The Hobos ir latviešu grupa. Neticami. Es visu mūžu dzīvoju ar pārliecību, ka viņi ir no Lielbritānijas, vai vismaz no Lietuvas).
Tikko no kaut kurienes (debesīm) nolidoja lineāls. Baisi. Sienas kustās, lineāli uzbrūk, laikam laiks doties gulēt, bet man labāk patīk prātot par to kā dzejnieki iesāk rakstīt dzejoļus vai par to, kas izgudroja nagulakas un nemaz par ekonomikas kontroldarbu. Es gribu prom.
Neaizmirstiet izlasīt svētdienas Postsecretus.
Veiksmi!

Elliot minor -  Time after time.
P.S Pārlasot šo ierakstu man ir neinteresanti. Nav labi, nav labi.

3 comments:

Tīdžerhaizivs said...

Zini, ir pagalam draņķīgi, kad tas tavs tev runājamais uznāk naktī, jo tad tu nevari man pastāstīt.

Ir, ir ieraksts okey un šeit un tagad ir labi, zaļāka zāle citur tikai izskatās zaļāka.
Nebēdājies ;-*

Romeo said...

Tā nav šizofrēnija, bet ēzelīša IĀ sindroms. Vinnijs Pūks zinātu kā palīdzēt.

Vanilla said...

Sunshine - Ir pavisam nepierasti, ka saki kaut ko jauku, bet, kad saki tad sanāk dikti jauki. Paldies. :]

Romeo - Man liekas, ka Tev ir pilnīga taisnība. Vinnijs Pūks vienmēr zina kā palīdzēt.