Wednesday, March 10

Tējkarote

Tad, kad es dzeru daudz, daudz tējas ar citroniem, medu un dīvainām piparmētru lapām, kuras es ļoti ceru ir piparmētru, tad uz mana galda veidojas tējkarotīšu kalns. Man patīk beigu beigās (parasti tad, kad mājinieki sāk žēloties, ka Valdība pat tējkarotītes nozagusi) savākt tās visas tādā kā pušķī un nest uz virtuvi, jūtoties kā tejkarotīšu fejai. Es gribētu krāsainas tējkarotītes, pieskaņotas krūzēm. Tas ir tā - sarkana krūze, zaļa krūze, zila krūze un sarkana tējkarote, zaļa tējkarote, zila tējkarote. Tad es priecātos un nekad (nekad!) viņas nesaskaņotu, pēc reizināšanas likuma sanāk, ka es varētu nesaskaņot sešos veidos.
Ziniet, kas ir savādi ? Tas, ka klausoties The Verve - Love Is Noise es domāju par tējkarotēm, jo gluži vienkārši tad man domājas vistējkarotīgākās domas.
Pašlaik man ir jāizdara nesvarīga izvēle. Es varu:
a) Skatīties Paper Heart ( gluži vienkārši decembrī teicu, ka filmu noskatīšos kaut kad martā, tagad ir marts, sasodīts);
b) Rakstīt referātu fizikā par Nanotehnoloģijām (Tas gan ir vajadzīgs uz piektdienu un vārds 'referāts' te neiederās, jo šim 'referātam' jābūt vienas A4 lapas lielumā, ne garākam, man labāk patīk teikt eseja);
c) Dusmoties par to, ka visi saka 'Pavasaris galvā', varbūt pēc dīvainiem kalendāra un dabas likumiem pavasaris ir sācies, bet pavasara vēl nekur nav, ir ziema, ir sniegs. Nav dubļu un koku, kuriem kādreiz augs lapas;
d) Taisīt tēju (ar citronu, medu un bez dīvainām pašaudzētām pipārmētru lapām, kuras, es ceru, ir piparmētru);
e) Noskatīties tējkarotīšdziesmas video ( The Verve - Love Is Noise );
f) Lasīt grāmatu, kura ļoti mainīs manu dzīvi (Vinnijs Pūks);
l) Turpināt meklēt pavasara dziesmiņas, lai varētu savu pavasara playlistu ielikt blogā un rakstīt apmēram tā ''Tas ir mans pavasara dziesmiņu saraksts. Ceru, ka Jums noderēs. '';
v) Trenēties ģitārspēlē (trenēties tā, lai ģitārskolotājs nesaka 'Var redzēt, ka mājās neko neesi darījusi');
t) Meklēt mazos avatar-attēliņus, kurus likt bloga ierakstos;
s) Iekopēt dīvainus dziesmu vārdus blogā, kuriem it kā ir dziļa doma, lai bloga ieraksts izskatītos garāks;
z) Cits variants.
Lai Jums saule!
P.S Es esmu nesaprašanā kāpēc pie manu blogu ierakstu datumiem ir parādījušās nezināmas izcelsmes bultiņas. Maģija.

 

2 comments:

charrlotte said...

hei, man atkal šitas ļoti patika.
sasmaidināja tā, ka no kājām gandrīz nogāzos.

paldies, ka tik krāsaini raksti, un, starp citu, man ir tāds pats ieradums rīkoties ar tējkarotēm.

turklāt iesaku sarkano tēju ar pāris piparmētru lapām. debesis.

Vanilla said...

Es esmu tiešām, tiešām priecīga par to, ka patika. ^___^
Nu, ko - Vienmēr laipni. :]
Paldies par ieteikumu, būs jāizmēģina. =D