Monday, March 1

Nedomas.

Burti. Īsi teikumi. Un man patīk skatīties kā satumst.
Vai var būt tā, ka vienu brīdi domā tik daudz, ka paspēj izdomāt visas domas un tad, kad domas ir izdomātas tās vairs nespēj domāties? Piemērs - Tev ir jāizlasa grāmata septiņu dienu laikā, savukārt Tu to izlasi trīs dienās. Četras dienas paliek nekā nelasīšanai.
Manas domas pašlaik nedomājas. Mazliet muļķīgi. Mazliet nekā. Un man ir jauna kafija, bet es gribu jaunu matukrāsu. Kafijkrāsā.
Man patīk dubļi, man patīk lietus, man patīk, ka šogad būs pavasaris. Prieks, mazlietiņ.
Man patīk atcerēties, ka man ir ģitāra un gandrīz sākt spēlēt. Nav tās sajūtas, ka ir jāspēlē. Bet būs. Pavisam noteikti būs. Man patīk domāt, ka es māku nedomāt. Man patīk runāt par lietām, kuras man patīk. Ir ļoti maz tādu lietu, kuras nepatīk. Šobrīd.
Īsi teikumi ir neinteresanti? Vismaz viegli lasāmi. Īsi teikumi, īsas domas. Gari mati, īss prāts. Man ir gari mati, sasodīts. Tāpēc katru dienu vismaz vienu reizi atgādinu, ka nekad neiešu pie friziera. Nešaubos, ka ir visai kaitinoši, ja katru dienu, kas tāds jādzird. Bet var jau pieciest.
Miers. Klusums gan ne. Tieši šobrīd ir vēlme klausīties saldas, liriskas dziesmas, tādas no kurām cukurs birst. Tā nemēdz notikt bieži. Sentimentālisms. Varētu lasīt dzeju. Neesmu dzejas cienītāja, parasti dzeja man šķiet smieklīga. Tomēr ir daži dzejnieki, kuri, manuprāt, ir cienīgi sevi tā saukt. Un vispār, man patīk dzeja bez atskaņām.
Nekas par neko. Nav diez ko aizraujoši.
And I promise I will be there you know I will
And I promise I will be there you know I will
And I promise I will be there you know I will
And I promise I will be there you know I will.

Lai Jums gudras domas !

2 comments:

Hello, it's me. said...

Man patīk Eduards V. Labs dzejnieks,manuprāt.

Vanilla said...

Ja man prasa kāds ir mans mīļākais dzejnieks es vienmēr atbildu Eduards Veidenbaums, lai gan dažkārt Ojārs Vācietis man mēdz patikt labāk.