Monday, January 4

bailes, nebailes

Kāpēc es vienmēr meloju sev? Nemelo sev, citi to labāk māk. 
Pašlaik man ir ļoti bail, tik bail, cik bail būtu, ja šobrīd būtu jānolec ar gumiju no Vanšu tilta. Vanšu tilta augstums ir 109 m, bet es taču nebaidos no aukstuma un vispār nebaidos gandrīz ne no kā, jo bailes ir muļķīgas. Nē, nē, nē. Ieskaties acīs bailēm un tās izzudīs, nezinu vai ar bloga palīdzību var to paveikt, bet es mēģināšu. Vieglāk ir noliegt un teikt, ka man nav bail. Es nebaidos. Nav no kā baidīties. Tas ir vāji. Tomēr, bailes nevar noliegt mūžīgi, jo kādā brīdī tās uzradīsies.

bailes

1. Psihisks (emocionāls) stāvoklis, jūtas, kam raksturīgs satraukums, apjukums, nospiestība un ko izraisa briesmas, nelaime.

2. Neērtības, nedrošības izjūta, kauns.

3. Nemiers, rūpes, bažas (par ko).

Hmm.

bažas

1. Nemiers, bailes, ko izraisa iespējama neveiksme, nelaime.

Tas nu būtu skaidrs.  Ar optimismu var izārstēt bailes ?

optimisms

1. Pasaules uztvere, kurai raksturīgs dzīvesprieks, aktivitāte, ticība nākotnei.


Man patīk skaidrojošās vārdnīcas, tomēr es nevaru ar skaidrojošo vārdnīcu izskaidrot to kā skaidrojošajā vārdnīcā nav, nē, to, ko vienkārši nevajg izskaidrot.
Domām ir liels spēks, tas nozīmē, ka jādomā labas domas un jāatsakās no bailēm. Jā, tas nav tik vienkārši, lai gan viss ir vienkārši, bet kā gan viss var būt vienkārši, tad, kad nekas nav vienkārši? Viss ir vienkārši tad, kad mēs uztveram visu vienkārši. Tātad nonākam pie tā, ka viss slēpjas attieksmē pret dzīvi.
Dikti nesakarīgi un mazlietiņ nopietni. Vienkāršāk ir rakstīt par cepumu receptēm vai laikapstākļiem. Šodien sniga sniegs. Jauki. Ar lielām, lēni krītošām sniegpārsliņām. Vēl jaukāk.
Mm, piparmētru tēja. Piparmētru tēja nomierina, tas nozīmē, ka es kļūšu miegaina un aizmigšu, kad ieraksts būs tikai pusē un man pietiks veselā saprāta, lai šo visu nepubilcētu, un uzrakstītu Dima Bilana biogrāfiju ar krievu burtiem (tas man prasīs veselu mūžību), bet latviešu valodā un, tad to iekopēt oficiālajā fanu forumā, kurš droši vien ir nonācis nebūtībā, bet, ja nav, tad neviens nenovērtēs manu centību izklāstīt Bilana dzīvi, kuru es nepārzinu un.. labāk vienkārši dzeršu tēju.
Pašaudzēta piparmētru tēja ir daudz, daudz garšīgāka par tām, kas ir veikalu plauktos (nu gan, attapīgi). Tas nozīmē, ka paša paveikts darbs ir daudz vērtīgāks, nekā tas, kuru citi izdara mūsu vietā. Tas nozīmē, ka mēs nevaram citiem lūgt kaut ko izdarīt mūsu vietā. Neviens cits nevar dzīvot tavu dzīvi, nevar pieņemt lēmumus tavā vietā, nevar baidīties no tām lietām, no kurām baidies tu, nevar sasniegt tavus sapņus. Tas savukārt nozīmē, ka viegli iegūtām lietām nav vērtības. Viss ir skaists kamēr nav tavs. 
Nones man zvaigzni no debesīm un tai nebūs nekādas vērtības, bet, ja es pati to nonesīšu, tad tā būs spožākā zvaigzne pasaulē (akdieniņās, cik salkani). Es domāju pārāk sarežģīti. Kāpēc tēja nevar būt vienkārši tēja? Piparmētru tēja, pašaudzēta, garšīga. Viss, nekādu tālāku ar dzīvi saistītu domu, nekādu salkanu atziņu. Tomēr es nemāku tā domāt  nedomāt. Man patīk visur saskatīt zīmes, visur atrast kaut ko labu (vai sliktu, atkarībā no garastāvokļa) un vēl man patīk runāt par sevi, bet es spēju arī nerunāt. Nejau tad, kad man ir bail un es nezinu, ko iesākt. Patiesībā nav jābaidās, jo viss, kas notiek dzīvē ir nepieciešams. Ko gan es darītu bez savas aforismu kladītes?
Saņēmos. Es vairs nebaidos (ātri gan ! tas tāpēc, ka piparmētru tēja dara brīnumus). Bailes lieliski uzvar nenopietna attieksme.


Cause I remember every word that you said
It all just keeps spinning around in my head.


Lai jums laime ! 




No comments: