Thursday, January 7

Kabalistika

Sākšu ar vakardienas pusnepabeigto ierakstu -

Čau, blogs.
Man ir bēdīgi. Pavisam bēdīgi. Un, jo vairāk es saku, ka man ir bēdīgi, jo bēdīgāk ir.
Ģeniālā numeroloģija par mani saka ''Ja neveiksme — “piemetīsies” depresija, pesimisms. Vienmēr gribēsi vairāk nekā ir.'' Taisnība. Es saprotu, ka mana laime ir atkarīga tikai no manis pašas. Tāpat kā mans draņķīgais garastāvoklis. Konfekšu ēšana nepalīdz. Nedrīkst skriet notikumiem pa priekšu (vecmāmiņas dzīves gudrība?).

Vecmāmiņas dzīves gudrības ir gudras (sasodīti forša loģika). Viss taču ir lieliski, varbūt pirms 4 vai 125 minūtēm nebija, bet tagad ir. Man visu laiku gribas teikt - tā ir zīme. Nē, nē, nav tā, ka es pārlasījos Koelju un kļūšu par aitu ganu vai adoptēšu bērnu no Āfrikas (par otro neesmu īsti pārliecināta). Lietas tādas, ka man ļoti, ļoti maz vajg priekam, tā ir ar tiem cilvēkiem, kuri visur grib saskatīt zīmes. Tas ir dikti muļķīgi, jo es visur saskatu zīmes, labi, labi, visur nē, bet daudz kur. Tas ir tā, piemēram, tev kartupelis ir kartupelis, bet man tā ir zīme (jā, pārspīlēju). Dzīve nepārtraukti dod zīmes , jāprot tikai saskatīt (tā nebija, vai ne? bet zinu, ka kāds dziļdomīgs aforisms par zīmēm bija). Lūgšu palīdzību Googles tantei. ''Kabalisti Likteņa zīmes redz visā.'' Kabalisti? Tātad tādiem kā man ir arī nosaukums. Izrādās, ka ir pat vesela zinātne - Kabalistika. Tā ir zīme, nudien.
''Kabalistika – zināšanas, kuras radīja ebreji, lai atklātu slepeno zīmju nozīmi. Tās sastāvēja no mākas sadalīt vārdus un no veida, kā ar šiem vārdiem veikt brīnumus, izsakot tos brīnumainā veidā.'' 
Zīme par zīmēm, ģeniāli. Turklāt kabalistika ir saistīta ar numeroloģiju un vakardienas puspabeigtajā bloga ierakstā ir redzams, ka esmu pieminējusi numeroloģiju, pārsteidzoši, vai ne? Izglītošos kabalistikā.
''Bet tad rodas jautājums: kādā veidā iesācējs var apgūt šo zinātni, ja viņš nav spējīgs pareizi saprast savu mācītāju?''
Jā, jā, jā (kas pie velna ir mācītājs?) !
''Uz to ir tikai viena atbilde: apgūt šo zinātni var tikai paceļoties pāri mūsu pasaulei. Bet tas ir iespējams tikai ar noteikumu, ka cilvēks atmet visu savu materiālo egoismu un pieņem garīgās vērtības kā galvenās un vienīgās dzīvē. ''
Ak, dieniņās ! Nepietiek ar to, ka es saskatu visur zīmes, un, ka ne par kādu naudu nepārdotu savu dvēseli? Labi, šo jautājumu noskaidrošu pati ar sevi, vēlāk.
Ko tur daudz - man vienkārši apnika rakstīt. Turpināšu ziņot kā man iet ar zīmēm, varbūt.
Laimi jums !




P.S Ceru, ka jūs pēc šī ieraksta nedomājiet, ka man trūkst veselā saprāta.

2 comments:

Romeo said...

Jo vairāk uzzinu, jo vairāk es zinu, ka neko nezinu (c) Galvenais atceries atpūtināt arī prātu, jo domāšana ir gārīgais sports, kuram tāpat kā fiziskajam sportam ir nepieciešam atpūta.
Terminu "kabalistika" dzirdēju pirmo reizi, bet zīmēm ticu.

Vanilla said...

Es nemāku atpūtināt prātu (nedomāt), bet paldies, labs padoms. Domāšanu par Kabalistiku atlikšu uz nenoteiktu laiku. :)