Thursday, January 21

Eksperiments:Pozitīvisma nedēļa (cieta neveiksmi).

No šodienas (svētdienas 17.janvāra) pulksteņiem 20:51 pēc mana laika līdz 23. janvāra 20:51 būs mana pozitīvisma nedēļa. Nevienam nav patīkami kontaktēties ar činkstulīgiem, bēdīgiem, nožēlojamiem cilvēkiem un pēdējā laikā es esmu pieskaitāma pie visiem no tiem. Tā nu katru dienu aprakstīšu, cik grūti būt nepārtraukti pozitīvai un kā patiesībā jūtos, nedēļas beigās šis ieraksts tiks publicēts.

1.diena
Aizgulējos, steidzoties skropstu tuša izsmērējas, gandrīz ielidoju kupenā, centos būt pozitīva (mazlietiņ izdevās). Nespēju klausīties ū, superpozitīvu mūziku tāpēc nācās iztikt ar Sick puppies.
Šīs dienas plusi - apmeklēju trenažieru zāli un baseinu.

2.diena
Nevaru paciest daļu cilvēces pat bez acīmredzama iemesla. Tomēr pozitīvisms, pozitīvisms (nekam neder).
Aizgāju gulēt 17:00 un tā arī neko neizdarījusi nogulēju līdz nākošās dienas rītam.

3.diena

Sastrīdējos ar draudzenēm, ģimeni. Turpināju kalt cilvēces iznīcināšanas plānus. Viss ir tik kaitinoši kaitinošs. Pozitīvisms ir miris. Ā, nē Santis atgriezās Latvijā, neliela pozitīvisma deva, bet nepaciešams aukstums.Milzīga čipsu paka un visādas citas draņķības = ne miņas no veselīga dzīvesveida.

4.diena
Jau no paša rīta saplīsa superizturīgās un jaunās zeķubikses. Ārā ar katru dienu paliek ar vien aukstāks un aukstāks, draņķīgi. Bioloģijā jātaisa nejēdzīgs pētnieciskas darbs, turklāt viss turpina būt kaitinoši kaitinošs. Vēlējos nonāvēt tikai trīs cilvēkus (progress).Dienas plusi - trenažieru zāles apmeklējums.Mīnusi - ģitārstundas neapmeklēšana, pus dienas nogulēšana, drūms garastāvoklis.


Viss, pietiek.

Sākšu visu šo pozitīvismu ar nākošo nedēļu. Tā vairs nevar turpināties. No visa ziemas negatīvisma mani izvilks ārā Mērnieku laiku izlasīšana un papildus desmitnieks literatūrā. Jej.


Lai Jums laime!






2 comments:

Romeo said...

Es starp rindiņām izlasīju: "Es tagad apmeklēšu trenažieru zāli kādu laiku un tad to salu nositīšu!!!"
Par mani dzīve ar mēdz pasmieties, bet es smejos līdzi. Iedomājies, es veselu nedēļu rakstīju kursa darbu un kad aiznesu nodot, pasniedzēja pateica, ka es pa nepareizo tēmu esmu uzrakstījis un lai rakstu jaunu :)Nu jā, bet tas tik un tā nav tik šausmīgi kā ar tavām zeķubiksēm. Tā ar mani vēl nekad nav noticies...

Vanilla said...

Trenažieru zāli es apmeklēju kopš pagājušā gada decembra, vismaz cenšos, jo, ja visu laiku ēdu čipsus un neko nedaru - nepavisam nav labi.
Par kursa darbu - nenormāli. Eh, jā, kad man ir mans ziemas negatīvais garastāvoklis, tad pat zeķubikses ir traģēdija. :)