Tuesday, June 16

away


gribas sev uzkliegt: saņemies taču vienreiz!
cilvēki nāk un iet,laiks nestāv uz vietas.nav jau pasaules gals. nav viss jāpārspīlē. mani no tiesas kaitina cilvēki, kas pārspīlē savas problēmas un visu laiku ir nenormāli depresīvi un domā, ka ir pazaudējuši visu dzīvotprieku, un, ka nekam nav jēgas, tādiem parasti gribas uzkliegt - ja neko nedarīsi lietas labā, tad nekas arī nebūs. bet nu pēdējās dienās neesmu labāka par tiem cilvēkiem
Neraudi par to, ka kaut kas ir beidzies. Smaidi par to, ka tas ir bijis. /Markess/

jāsaņemas, tiktiešām, tā es visu vasaru vienkārši domāšu cik viss ir garlaicīgi, bezjēdzīgi utt.
ja pati neko nedarīšu, tad mana vasara arī paliks tāda - nekāda.
bloga rakstīšanu arī esmu pametusi novārtā, jo škiet, ka nav par ko rakstīt, bet patiesībā es nemaz nepacenšos. kur palika pozitīvisms un visi tie ''es esmu laimīgs cilvēks''? viens notikums nevar izmainīt pasauli (manu pasauli - var). lai nu kā palikšu pie tā, ka tiktiešām esmu laimīgs cilvēks, esmu apmierināta ar sevi, bet ne ar savu dzīvi, vismaz ne pašlaik. bet visu var mainīt, ja nevar mainīt dzīvi, tad var mainīt attieksmi pret to. tieš'tā.
tagad es pati sevi mierinu, gan pieciestīsiet. nē, patiesībā es ļoti dusmojos uz sevi, jo pati sabojāju savu garastāvokli, gan iespējams savu vasaru.
tagad atkal esmu apņēmības pilna visu mainīt vai vismaz censties. (:
došos lasīt grāmatu. tas gan ir interesanti, nē nu tiešām man patīk labas grāmatas.
lai jums veicas!

No comments: