Thursday, June 25

warm and cold.

oo, sveiki.
šodien nejauši dzirdēju šādu sarunu -
viņš: pagaidi, jāizrēķina! seši.. reiz divi?
viņa: sanāk kaut kur astoņpadsmit.

tāds tādu atrod.
ko nu? nezinu, ko lai jums pastāstu par savu interesanto dzīvīti. dzeru jau nez kuro glāzi - colu ar ledu. neko stiprāku man nedod. njā. patiesībā jau kādu laiku man neiet. arī tad, kad neiet nav jāpārtrauc iet (mūžīgā optimiste,haha).vienkārši garastāvoklis ir zem nulles un man ir pilnīgi vienalga kādā veidā to uzlabošu. mmh. pašlaik uz galda ir kaudze ar šokolādes konfektēm, bet es nespēju apēst vairāk par vienu.man nav apetītes. negribu neko. man neko nevajg. aaa, cik depresīvi. es pašlaik rakstu slīprakstā un man ļoti patīk kā izskatās burtiņi. happyhappy.pēdējajās dažās dienās man sāp sirds. nē, tās nav kaut kādas morālās-lauztas-sirds-sāpes. nē! vienkārši tīri fiziski iesāpas sirds, ja vien tā nav kaut kāda akna. katrā ziņā nepatīkami. nē, nav tā, ka es pavirši attiecos pret savu veselību. hmm, nja. vēl man grūtības sagādā aizmigšana vai vispār gulēšana kā tāda. nu, ko , lai šis ieraksts nepārvērstos par pilnīgu žēlošanos - iekopēšu to, ko sāku rakstīt līgo dienā.
23.06.09 plkst. 18:55
sveiki, ļaudis.
kafijas dzeršana no rītiem ir kļuvusi par tradīciju, man ir visai slikti priekšstati par tradīcijām, jo kafiju es sataisu un izleju, dažreiz arī pagaršoju. šodien ir lī-ī-īgo vakars, tāpēc es tagad kā jau līgo dienā pienākas dzeru colu light un spēlēju biljardu draugos el vē un , protams, pārēdos, kā arī klausos īstu nelatviešu mūziku, tādejādi kavējot laiku līdz vakaram. tagad es prātoju par to kāpēc man ir tik brūnas kājas, jo saulē rādījusies neesmu jau ilgi, ilgi. nē, drīzāk saule nav rādījusies man. neliete! jā,atsūtiet man vēl kādu stulbu pantiņu par jāņiem. jā, jā klāt noteikti pierakstiet ''aPsWeicU jAaņozzzz~bučaaas~~**'!!!!!', tad man patiešām izkritīs acis. mans vārds nav Jānis, lieciet man mieru, bet ja mani neizskaidrojamā kārtā sauktu Jānis, tad es noteikti uzbūvētu mežā bunkuru un pārvāktos uz turieni līdzi ņemot veselo saprātu. patiesībā man nav nekas pret šiem svētkiem,haha, tā izklausās vai ne?
nē, mans līgo vakars nebija tiktik depresīvs.bija diezgan labi, tā teikt, lai gan nācās klausīties salkanās muļķībās un runās par mīlestību no pirmā acu skatiena (laikam esmu vienīgā, kas tādai netic un tā tas arī paliks,mmh). patiesībā dīvaini, jo es ticu gandrīz visam. ticu, ka neiespējamais ir iespējams. ticu brīnumiem. ticu, ka viss vienmēr beidzas labi. ticu,ticu.. (hoho,daudzpunkte) esmu aizrāvusies ar slīpajiem burtiem, jo tik smuki izskatās. ^_^ tadadadam. man veiksmīgi padodas novērsties no nopietnām lietām. nenopietnas lietas padarīt nopietnas. nopietnas lietas padarīt nenopietnas. no sīkumiem izveidot problēmas. problēmas uztvert kā sīkumus.
mani biedē pavisam vienkāršas lietas, bet man nav bail no biedējošām lietām. manuprāt, bailes ir viena no sliktākajām lietām/īpašībām/parādībām (?) vispār. tā gan. man škiet, ka man ir pilnīgi nepareiza, dīvaina dzīves uztvere. un uzskati, jā.
tagad es prātoju par vārda 'butaforija' nozīmi. tilde man saka tā
Izcelsme - itāliešu buttafuori.
1. Skatuves ietērpa elements — priekšmets vai tā imitācija; imitēti priekšmeti.
2. Tas, kas nav īsts, patiess; neīsts krāšņums.'


man bija vajadzīgs skaidrojums numur-divi. pašlaik domāju par to, ka telefonam vajg jaunus motīvus, attēlus, video (kurus nekad tāpat neskatos), dziesmas (ah, jā centīšos neaizmirst ielikt beyonsīī - halo), tāpēc šovakar došos uz - zedge.net.
tikko bija jauka saruna
v: paēdi?
es: nū jā, paēdu

v: tu melo!!!!111oneone

un tā visu laiku. nesen par sevi dzirdēju - ''tieviņa palikusi , atpazīt nevar''. dīvaini gan, uzskatu, ka esmu normāla un man nav problēmu ar svaru, liekajiem kilogramiem vai tamlīdzīgi un neuzskatu, ka esmu notievējusi. man nemaz nevajg notievēt. (laikam esmu pārāk labās domās par sevi, haha)
tagad domāju par to, ka varētu pavadīt nedēļu vēl lielākā nekurienes vidū nekā esmu. (tas ir tā - aizbraukt pie radiem uz Latgali, kuriem ir astoņdesmit gadi, daži suņi, iespējams govs. nekāda interneta, nekāda.. ē, nu jā nekāda interneta. miers un klusums. nekādas civilizācijas - nja, kaimiņi 5min attālumā. ā, nē. tie nav tie radi. nu tad arī nekādas civilizācijas, lai gan es tāpat atradīšu un beigu beigās iešu zvejot ar pensionāriem, tas būs tik forši! ha.) gribas vienkārši prom, lai varētu sakārtot domas (lai sakārtotu visas domas man man vajadzētu aizbraukt uz gadu un trīs mēnešiem).
tikko atnāca sms man ir tāda sejas izteiksme - O_o
tātad sms teksts -
Paldies, tev ka tu atbrauci!

sūtītājs: nezināms
teksts: nesaprotams un noteikti patiesībā nav adresēts man
atbilde:Ee, kas raksta? man skiet, ka kko sajaucaat, nja
vajadzēja atbildēt: nav par ko. braukšu atkal!
kļūda: teksts bija man,sūtītājs zināms. teksts bija pilns sarkasma. viss saprotams, tagad.

nu, redziet, ja es iesāku rakstīt, tad tālāk ir pavisam viegli turpināt. sākums vienmēr ir grūts.
hm, škiet, ka pēc šiem daudzajiem burtu virknējumiem jūtos labāk, kaut arī pretīgā izmisuma sajūta nav zudusi. mmh. iespējams, ka ieraksti būs biežāk. vai nav jauki? hah.
škiet, ka dators tikko iesita man ar elektrību . slikts, slikts dators! nedrīkst tā.
es gribētu pārvākties dzīvot teltī, tepat pie mājas - pļavā. man nav telts.heeelp! (izmisuma pilns sauciens tuksnesī)
[22:00:05] x: jo uz varda dienam neaicina bet gan pasi iet
[22:00:24] es: omg. :DDDDDDD

[22:00:30] es: man riitdien ir vaarda diena

[22:00:30] es: :D:D

[22:00:31] es: :D:D
:D
[22:00:33] es: es nezinaju.
okei, zināju, ka ir 26.datumā, bet aizmirsu, jo man visas dienas ir sajukušas. lai gan šodien zvanīja un teica, ka man rītdien vārda diena, bet arī tad es biju ļoti pārsteigta. vārda dienas nav nekas īpašs, mmh. mans vārds arī ne. neapsveiciet mani, paaldies.







lai jums skaista vasara!
p.s ja šo izlasīji līdz galam, tad uzraksti 'izlasīju' vai arī 'tu esi stulba, nekad neraksti vairs tik daudz' vai arī 'atdod beidzot manas grāmatas' vai arī.. izdomā!
mani vienkārši interesē, kurš ir spējīgs šo izlasīt.
paldies par uzmanību.



4 comments:

Gint said...

Es tomēr apsveikšu - Daudz laimes vārda dienā. @->--
P.s. Es rezervēju frāzi "atdod beidzot manas grāmatas" =)

Vanilla said...

paldies par apsveikumu. :)
ahā, tas labi, vismaz visi man tagad nesāks prasīt neesošas grāmatas. ;D

Anonymous said...

tu esi stulba, nekad neraksti vairs tik daudz!
nē, betbetbet... es izlasīju. :>

sarasaa454 said...

Es arī izlasīju.
Tur nav tādas frāzes, ko es varētu rezervēt.

Jā, es kaut ko vēl ļoti gribēju rakstīt, bet aizmirsu.

Ak jā, kādā viedā es šo ierakstu palaidu garām?
Ok, tu nezini, bet tas nebija jautājums, bet jautājumzīme..!