Thursday, June 4

varbūtība

labvakar, saulītes.
modinātājs ir pret mani sazvērējies, neklausa mani un es neklausos viņā. šodien lija lietus, skaisti tiktiešām. es dievinu lietainu laiku, lai gan ārā parasti šādā laikā uzturos apmēram 5 minūtes diennaktī. iespējams, ka lietus dēļ man patīk rudens. šodiena bija ļoti miegaina, ja neskaita salīšanu un nosalšanu, bet par spīti visam biju priecīga, uz mirkli. ziniet, man ir jauna, neforša klaviatūra (ar visiem taustiņiem un visi strādā,nepierasti), tāpēc man ir daudz jāraksta, jo jāpierod. galu galā cilvēki pie visa pierod vai arī ar laiku vienkārši samierinās.
manuprāt, visam ir iemesls. jā, tiktiešām visam. priekam, izmisumam, laimei, asarām.
Nekas šajā dzīvē nenotiek tāpat vien. /P.Koelju/
lai jums veicas.
+ sveiciens Laurai Krūmiņai.

No comments: