Sunday, June 21

mendelsons

lāābrīt,mirstīgie. 

es atkal veselu mūžību neesmu rakstījusi, bet te nu es un rīta kafija esam. jā, es vasarā dzeru kafiju par spīti tam, ka, manuprāt - vasara ir kafijas nedzeršanas laiks! un domāju par kāzu maršu. precīzāk domāju par to, kas ir uzrakstījis kāzu maršu. man liekas, ka tas cilvēks noteikti ir slavens, jo tas skaņdarbs ir ļoti pazīstams tā teikt. māte google saka, ka šis cilvēks ir F. Mendelsons. škiet kaut kur dzirdēts, vai ne? pašlaik es domāju kāds ir viņa īstais vārds, jo droši vien nesauc par - F. , tātad pilnais vārds - Fēlikss Mendelsons Bartoldi (Felix Mendelssohn Bartholdy). jūtos mazlietiņ gudrāka.

ziniet, es tagad rakstu ar Operas interneta pārlūkprogrammu un ir kaut kā dīvaini, jo sākot jaunu ridnkopu paliek tukšums, bet var pieciest.Dianim bija taisnība ar Operu ir foršāk, bet tikai ne tad, ja draugiem.lv tev ir 2.jauni komentāri dienasgrāmatā, bet tieši tajā brīdī Opera uzsāk karu ar draugiem.lv portālu un nekustās ne no vietas, bet tu izmisīgi gribi zināt, kas tie ir par komentāriem, jo dienasgrāmatā jaunu ierakstu nav kopš 1895.gada. tad man nācās izmantot Mozillu, kura škiet bija apvainojusies uz Operu un darbojās beigta gliemeža ātrumā. vakardien darīju visu iespējamo, lai Operu vizuāli padarītu tādu kā Mozillu un man pat izdevās (savādāk nemaz nevarēja būt).

vectēvam rītdien ir dzimšanas diena, paliek ļoti daudz gadu un man nav ne mazākās nojausmas ko dāvināt, bet nav svarīgi ko dāvināšu svarīgi ir tas, ka atceros. atceros, ja visu laiku nepārtraukti atgādina un tāpat esmu pārsteigta, ka rītdien jau ir 22.jūnijs. viens mēnesis no vasaras gandrīz nost. lai gan šo nemaz nevar saukt par vasaru, drīzāk vasaras parodija. vasara atriebjas 2. katrā ziņā pēdējās nedēļas tieši laikapstākļu ziņā neatbilst tam kādai vajadzētu būt manai vasarai

man bija dīvains sapnis, mhm. patiesībā es atceros tikai to, ka man bija blondi, pārbalināti mati un izskatījās kā siena guba, tāpēc es ļoti bēdājos un gribēju atpakaļ brūnos matus, tādus kādi tie ir pašlaik. ja es kādreiz saku, ka krāsošu/balināšu blondus matus nošaujiet mati. (āakdievs, jā es uzrakstīju ''nošaujiet mati'' , patiesībā vienkārši - nošaujiet mani ;) )

ārā izrādās, ka ir silts laiks, jo visi sauļojās un tamlīdzīgi. bet manējie, kad pajautāju vai ārā ir silts teica, ka īpaši silts neesot vis un uz jautājumu vai ir tik silts, ka var sauļoties atbildēja noliedzoši. MELI! šo melu dēļ tagad es sēžu vinnija pūka džemperī un dzeru karstu kafiju, un skatos kā ārā cilvēki skraida peldkostīmos. kur pasaulē ir taisnība? 

ā, ziniet es nesen nonācu pie tāda secinājuma, ka man jebkādās spēlēs pilnīgi un galīgi neveicas, bet atceroties teicienu - ''Life is game'' - es sāku bēdāties.

ūun vēl kas, manā filmu sarakstā ir tieši 99.filmas. iesakiet kādu neiedomājami labu filmu, kuru varētu skatīties kā simto.

ahh, redziet, pēc katras rindkopas ir tukšums. kaitinoši. ceru, ka man nenāksies iet mozillā, lai to labotu (nē, kad publicē viss ir kārtībā, jej). vēl man škiet, ka mans garastāvoklis ir pavisam labs. vakardien ļooti ilgi nevarēju aizmigt un no rīta nenāca miegs. kaut kas nav kārtībā, jo vakaros parasti es aizmiegu uzreiz un no rīta grūtības sagādā pamošanās. mana pasaka iet sviestā. runājot par sviestu, sviests ir laba lieta, man škiet, ka labāka par margarīnu. man gribas daudz runāt, kādu laiku es labprāt nerunāju vispār. šodien manu darbu sarakstā ir aiziešana uz veikalu, palīdzēšana vecam cilvēkam (es to varētu saukt par brīvprātīgo darbu, ahā, jūtos kā labs cilvēks),ozolu meklēšana, jo redziet, vectēvam vajg vainagu no ozolu zariem. tikko onkulis atnāca un pateica kaut ko ļoti svarīgu tas izklausijās apmēram tā - ''nūu čau, ko dari? PELMEŅUS EJ ĒST!''. man negaršo pelmeņi, nu vismaz nejau tie, kuri man būtu tagad jāēd. tagad es vienkārši sēžu un smejos. dīvaina es esmu. labi, neglaimošu sev.

lai jums garšīgi pelmeņi un foršas interneta pārlūkprogrammas, kuras netaisa dīvainas atstarpes starp rindkopām un vēl, lai jums saulaina vasara, un daudz prieka!

2 comments:

Gint said...

Viena ļoti sena, bet mīļa filma palikusi atmiņā, kuru labprāt ieteiktu, tik neatceros nosaukumu ;/
Sižets: 3 draugiem uztic pārvest ar 3 smagajām mašīnām nitroglicerīnu, kurš kaut nedaudz pakratoties sprāgst. 2 draugi iet bojā pa ceļam, bet trešais nonākot veiksmīgi galā, izdara pašnāvību, jo viņam vairs nav draugu.
Aizkustinoša filma.

Vanilla said...

Izklausās simtās filmas cienīga. Žēl, ka neatceries nosaukumu. :(