Saturday, June 6

don't believe in love

man ir smuki nolakoti nagi, tas laikam bija viens no iemesliem kāpēc šodien izvēlējos doties ārā, jo no rīta biju pilnīgi pārliecināta, ka slinkums ir stiprāks un resnāks (ahaha, tas ir iespējams?) par mani. dažreiz ir interesanti paklausīties vecu tantiņu atmiņas par savu dzīvi. viņas spēj runāt bezgalīgi, bet tas tikai tāpēc, ka ikdienā tām vienīgais sarunu biedrs ir sunītis/kaķītis/televizors/radio/ vai kāda cita nedzīva lieta. dažreiz ir interesanti krist no rampām pat bez skrituļslidām. dažreiz ir interesanti priecāties par skaistām debesīm un nosalt. dažreiz ir interesanti dzīvot.
patiesībā cilvēki, viņu viedokļi mani patīkami pārsteidz.pozitīvi. atgriezīšos pie domas, ka par spīti visam esmu laimīgs cilvēks un pie tā arī palikšu. un tā vienmēr - ir kāpumi un ir kritumi, ir labi un ir slikti, ir prieks un ir neprieks, bet ir jāturpina virzīties uz priekšu.nja, tikai tāpēc, ka jūtos labi jums nav jāklausās visas tās muļķības par laimi.
kādu dienu iepriekš (ko nu tur daudz - vakardien) ļoti priecājos par lietu. labprāt lietainā laikā stāvētu uz balkona visu dienu ar tējas krūzi un priecātos, bet lieta tāda, ka manai mājai nav balkona. nekas, to var nokārtot, nē, es nebūvēšu mājai balkonu, bet gan ielauzīšos kādā svešā.
es māku priecāties par pavisam vienkāršām lietām ,manuprāt, daudzi ir zaudējuši šo spēju. pašlaik klausos tādas grupas kā Incubus un Hoobastank, nespēju izlemt patīk vai nē, jo manas domas ir aizņemtas ar kaut ko citu, un tās ir uzlikušas zīmi ''Netraucēt ar kaut kādām dziesmām, kuru vārdos ir jāieklausās'', tā zīme noteikti ir labāka par ''Uzmanību labsirdīgs suns! Nedariet viņam pāri!''. kā gan manas domas var būt labsirdīgs suns? tomēr, es domāju, ka nekas nav neiespējams jeb - viss ir iespējams tātad turpinājuma nav, jo nespēju izdomāt kā savas domas savienot ar labsirdīgu suni. labsirdīgas domas. dīvains suns. ej nu sazin.
vienai Hoobastank dziesmai ir ļoti pazīstama melodija - Hoobastank - The Reason.
*paskatās uz nagiem un priecājas* (zināšanai - nagi man ir pavisam parasti, nav 10cm gari, nav pieaudzēti, nav noaudzēti, bet gan vienkārši smuki spīd). šodien es papildināju savu aforismu-teicienu-domu graudu kladīti, patiesībā šī kladīte ļoti labi palīdz, kad ir slikts garastāvoklis, jo tā vienmēr atrod īstos vārdus. jā, es nestāstu lietas, kas mani nomāc jums, bet gan lasu savu kladi un priecājos.''Kas nevienam netic, nevienā arī neviļas'', bet ja nu es ticu pārāk daudz un pie tam visādiem brīnumiem? ''Brīnumi ir tur, kur tiem tic, un, jo vairāk tic, jo biežāk tie notiek'' cik gan interesanti ir atbildēt uz pašas uzdotajiem jautājiem? monologs.
''Brīnumu nevar mākslīgi radīt''. tā gan. mans veselais saprāts pieslēdzās dziesmām un saprata, ka Incubus nav priekš manis. šodien esmu noskatījusies 1,5 filmas. vakardien 1. lietains laiks ir ideāli piemērots filmām vai arī stāvēšanai uz balkona visu dienu. izvēle ir jūsu rokās!
lai jums laime!



2 comments:

charrlotte said...

vai zini, laime vienkārši atnāk. te nav, te pēkšņi tā pazib kāda pretīnačēja sejā vai kaut kā tā un tat pielīp arī man.

RIGHT??
nemaz nevar nebūt right.

Vanilla said...

manējā pašlaik ir pielipusi kādam citam. :D
nuja, nuja. :>