Sunday, June 14

circle

mana vasara ir beigusies. dzīve pagalam. patiesībā - , tā nav. iepriecināju?
lai nu kā vakardien es gribēju tikt kādā forumā un biju pilnīgi pārliecināta, ka esmu tajā reģistrējusies. izrādās, ka man bija taisnība (savādāk nemaz nevar būt),reģistrēšanās datums bija kāda 2007. gada otrdiena un parole - nagulaka. smieklīgi, kā gan es pirms diviem gadiem varēju likt kaut kur paroli nagulaka ? droši vien lakoju nagus un ar savu spožo prātu neko labāku nespēju izdomāt.
dienas ir sajukušas un pajukušas. lietus nekad nav traucējis, bet tagad tas mani kaitina.
mājinieki uzplijās ar dažādiem jautājumiem. jāatzīst, ka vecmāmiņa ir smieklīga pie tam vēl liela pļāpa. pozitīvi, vismaz garastāvokli uzlabo.tagad es prātoju par un ap jāņiem, lai gan esmu jau izlēmusi. cenšos nebūt neizlēmīga, pagaidām sanāk tīri labi.
pagājušā nedēļa bija tā teikt - ļoti laba, bet tagad ir pavisam skumji. bēdājos. atvadas nekad nav nekas iepriecinošs.
šodien noskatījos filmu un sāku smieties, nē tā nebija komēdija (nepatīk komēdijas), bet gan šausmene - The Uninvited. patiesībā laba, jo neparedzamas beigas. mani uzjautrina šausmenes škiet, ka palieku arvien dīvaināka. pozitīvi?
vēl es jums gribēju atgādināt, ka šodien ir postsecreti - http://postsecret.blogspot.com/. kā jau katru svētdienu, bet pieļauju iespēju, ka nemaz nezinājāt par tādu postsecretu eksistenci, nu ko, tagad ziniet.
es kārtējo reizi nokavēju 22:22 (atgādinu - kad pulkstenis rāda 22:22, tad ir jāievēlās vēlēšanās un tā piepildās!).
es eju ēst, man garšo ēst. + nevaru paciest bezdarbību. nja.
lai jums skaista vasara!
un saulaina.
un jautra.
un interesanta.
un feina.
un, jā, laba!
;*

No comments: