Monday, June 29

tagad ir šodiena.

ir vasara, tieši šobrīd. mana vasara.
uzminiet , kurš piecēlās 8:30 (tas ir pirms deviņiem)? es, nu redziet, tas ir iespējams, jā, jā, jā! ^_^
es pat izdzēru rīta kafiju, gandrīz visu krūzīti. un izrādās es zinu dziesmām, kas man ir playlistē, vārdus, tātad varu pavisam forši kliegt līdzi. mmh. un man patīk spoguļi, jā, jā. tik maz vajg priekam. eh.
Varam aizmirst cilvēkus, bet ne sajūtas, kuras tie mūsos atstājuši.
tieš'tā.
bieži vien ir tā, ka nepietrūkst cilvēki, bet gan sajūtas. prieks, bēdas, laime,smiekli,asaras. laimes asaras! :>
es negribu sabojāt savu vasaru un man nav iemesla vairāk būt sliktā garastāvoklī. vēl divi mēneši, tas ir vairāk nekā pietiekami. ^_~

lai jums prieks!

Ar skaistām frāzēm un saldiem meliem
liktens nemāk citādāk .
/Ēnas - Ar Skaistām Frāzēm/

No comments: