Wednesday, July 8

almost here

sveiki,
blogs izlēma krasi mainīt izskatu, neko darīt.
es neesmu rakstījusi 9 dienas. man škiet, ka vairāk, bet skaitļiem es nekad neesmu patikusi. un domāju, ka skatļiem nevar ticēt, mmh. man viņi arī nepatīk.
škiet, ka pirms kādas nedēļas ģimenes īpašumā nonāca gaisa pistole. tāpēc vecmāmiņa dažreiz teica -''paskat, silts laiks, ej ārā pašaudies!'' . es šāvu, visur - mērķos, pudelēs, korķīšos, acīs - bet ko tur daudz, galvenais, ka esmu dzīva.
vēl šovasar bija lietus, jā,es lēkāju lietū. tik forši. man patīk lietus, ļoti! man patīk salīt. man patīk skatīties filmas kurās ir lietus. vēl man patīk skatīties video klipus , kuros ir lietus un klavieres. SKAISTI.
vakardien es gulēju teltī, neērti es teiktu. normāli izgulēties es varu tikai lācenes mājās un savējās.
un vēl kas - man ir divas jaunas klausāmas grupas - Theory of a dead man un Saving Abel.vismaz viņu dziesmām ir kāda jēga , kaut cik saskatāma jēga.
ā, un man ir foršs iedegums (piedegums). un vēl man liekas, ka visi vasarā palikuši tādi pasīvi vai arī atrodas Zviedrijā (čau, lai Tev tur labi iet).

un vēl es mīlu ģitāras, vakardien pat tādu spēlēju, nē , lai spēlētu ir jāmāk spēlēt, bet lai nu kā - man vajg ģitāru (nevis gribu , bet vajg). un vēl ugunskuru, jā.
es kavēju 3 minūtes.
bye, saulītes.



3 comments:

Gint said...

Ui, es jau nodomāju, ka Tev uz bloga izlijis Vanish un tāpēc viss tik balts :)Smuki, smuki.
Man lietus ar patīk.

Vanilla said...

sasmējos par Vanish. :D
prieks, ka tā.

Anonymous said...

Ja, drosi vien tapec ir