Tuesday, July 14

daudzfunkcionāls.

man ir matu ruļļi matos. jā, es matos lieku ruļļus pulksteņos desmit no rīta. tas viss tikai tāpēc, ka oriflamē bija atlaides un viņi foršā salātzaļā nekrāsā, mani mati parasti nepieņem nekādus mēģinājumus ieveidoties. lai nu kā, man būs forši mati un es iešu staidzināt suni. man tagad tas nezvērs katru dienu jāved pastaigā. (nezvērs - 6 gadus vecs Rotveilers, mīļumiņš ^__^)
brokastīs ēdu saldējumu un kafiju, vakardien vakarā viena spēju apēst LIELO čipsu paku (parasti pat normālo paciņu nekādi neizdodas iztukšot) veselīgs dzīvesveids, nudien.
ar šo bloga ierakstu jūs uzziniet par mani daudz ko jaunu, pilnīgi neprieks.tagad jūs ziniet, ka pērku ruļļus uz atlaidēm (man tās ir īpaši lielas,jo esmu bezgala slinka oriflame konsultante, kura nesniedz padomus un lielākoties neizplata produkciju, ja nu vien cilvēki paši neliek mieru ar ''iedod jauno katalodziņu,ludzuludzuludzu'', nja) un, ka es arī mēdzu ēst kā parasti mirstīgie, un vel jūs ziniet, ka man ir bezgala foršs suns. interesanti? pavisam/nepavisam.
ārā ir saule, iespējams varētu lieliski sauļoties, bet man negribas. tā vienkārši - negribas. neko negribas. vakardien man un lielajai čipsu pakai pat patikai šis nekurienes vidus. te ir tāāāds miers un bezgala skaisti patiesībā. ahh, tiktikTIK feini.
mana šonedēļas dziesma:Bright Eyes - Lover I Don't Have to Love
(ar jums viss ir kārtībā, arī man pirmās 50x klausoties dziesma īsti nepatika)
You write such pretty words
But life's no storybook
Love's an excuse to get hurt
And to hurt.
Do you like to hurt?
I do, I do

Then hurt me...[x10]
la la la. ;>
[neapēdiet visas zvaigznītes unun prieku.
nejau visu uzreiz.
tā nedrīkst.]
es vakardien nenokavēju 22:22, precīzāk ieraudzīju telefona displejā 2222 un sāku lēkāt. šodien nejauši pamanīju 11:11. ir kāda problēma - es īsti neatceros to, ko esmu ievēlējusies. un man ir jauna zobupasta (nejedzība, ka vārds zobupasta jāraksta atsevišķi). tagad gan došos uz labākiem medību laukiem (ledusskapi) un darīšu svarīgas lietas (ēdīšu).
lai jums veiksme!

2 comments:

Gint said...

Eh, lielāko daļu es jau zināju par Tevi. Laikam vecs palieku. =)
Un ar mani noteikti ir izdevīgi mesties čipsiem, jo es tādus neēdu. Otram vairāk paliek.

Vanilla said...

interesanti.
nēnēnē, tas nav izdevīgi, jo tad tas otrs uzbarojas vairāk. =D