Tuesday, July 28

Harry Potter and the Half-Blood Prince

(27.jūlijs.)
es klausos Prāta Vētru un gribas dziedāt līdzi, un ja tagad atvērtu logu, tad pavisam noteikti sajustu svaigi pļautas zāles smaržu un nenormālu zales pļāvēja skaņu, lūk to es saucu par vasaru!
*atveru logu, jūtu zāles smaržu, bet zāles pļāvēja skaņa pārspēj Renāra Kaupera bļaurēšanu*
šodien laikam ne tikai jutos, bet arī izskatījos visai draņķīgi. vecmāmiņa nodomāja, ka esmu slima, bet, kad saprata, ka man nav nekāda angīna, sāka piedēvēt depresiju un tamlīdzīgas kaites. pēcāk gan vienkārši mēģināja mani sasmīdināt un viņai izdevās, galvenokārt tāpēc, jo vairākas reizes teica ''jāpasmīdina Tevi !''.
(28. jūlijs)

lāabrīt ! vakardien biju no tiesas nobažījusies par savas lavas lampas dzīvību. instrukcijā, protams, bija rakstīts, ka viņu nedrīkst kratīt, mest zemē vai tamlīdzīgi, bet vai tad es to ievēroju? nēnē. tad nu es biju pārliecināta, ka lampas mūžs ir beidzies un gandrīz vai bēdājos, bet tad notika brīnums, viņa sāka darboties kā jauna, neizsakāms prieks! vēl es jums vēlos paziņot, ka vasara ir skaista. tā vienkārši. bez tam šodien ir ''new wave'', hoho. es skatīšos, jā, jā, lai gan nekad tā īsti neesmu noskatījusies līdz galam, apnicīgi mazliet, bet jāredz Bilans veco laiku vārdā. un no kura laika Harijam Poteram ir jauna filma? viņš ir gandrīz vai aizvēsture, patiesībā es neatceros nevienu filmu par Poteru, jo nevienu neesmu noskatījusies līdz galam. grāmatas gan lasīju, jā, pat pēdējajā grāmatā apraudājos par nabaga goblinu, kurš devās uz labākiem medību laukiem. trakas lietas. vai man tikai tā liekas, vai arī Jauktasiņu princis tiešām bija pēdējā grāmata? lai nu kā, agrāk vai vēlāk nelegāli noskatīšos filmu, lai šeit varētu rakstīt ''oo, es esmu forša ! redzēju Potera pēdējo filmu.''
(vēlāk 28tajā jūlijā)
music:Prāta Vētra.
(patiesībā dīvaini, jo
nekad tā īsti nebiju
klausījusies PV)
man ir milzīga čipsu paka un es nezinu ko iesākt, lai gan onkulis viņu jau paspēja patukšot, bet tāpat es nedrīkstu ēst čipsus tik daudz, atteikties arī nemāku. labāk parunāsim par laikapstākļiem, ārā izskatās visai apmācies un visādi citādi nesaulains laiks. vienmēr, kad izdomāju sauļoties saule pazūd. Baibulis slimīcā, visai traki, lai gan mums ir bezmaksas sms un zvani , un tāpēc es priecājos, lai gan nekad tā īsti nav paticis runāt pa telefonu vienagla bezmaksas, vai nē. pēdējajās dienās vispār nevēlējos iet ārā no mājas, istabas. labprāt visu dienu gulēju. pateicu, ka iešu ārā, bet aizgāju gulēt. pateicu, ka jūtos slikti un negāju ārā. es negribēju nevienu ne satikt, ne dzirdēt, ne redzēt.uz jautājumiem neatbildēju, pat domāšana prasīja pārāk lielu piepūli, bet šodien ir labi. pozitīvais garastāvoklis ir atgriezies.
music: billy talent - rusted from the rain
Don't feel any pain.
I don't feel any pain.
I don't feel any pain.
I'm rusted from the rain.

9 comments:

Anonymous said...

ammm...diemzheel peedeejaa Harija Poter dalja saucas Naaves Deesti. Pirmspeedeejo dalju sauc Jauktasinju princis, par ko arii ir shii filma :D

Tas vai tu skaties vai neskaties Potera filmas nenoziimee to vai tu esi vai neesi kruts. Vnk tagad daudzi to dara

Vanilla said...

Ko ? nē.
skatīt šeit -> http://www.forumcinemas.lv/movie/5127/
Harijs Poters un Jauktasiņu Princis
(Harry Potter and the Half-Blood Prince ).
daudzi ko dara? skatās vai neskatās? =D
bez tam ''oo, es esmu forša ! redzēju Potera pēdējo filmu.'' ir pilnīgākais sarkasms.

Anonymous said...

Nu tas ir galiigs sviesc...Ne jau tu paliec forshs vai forsha no filmas noskatiishanaas, bet gan cilveeks pats kaa taads :)
Tie, kas domaa savaadaak...ir bik saspiedushies :D

Vanilla said...

man škiet, ka es jau teicu, ka tas teikums ir pilnīgākais sarkasms. kā vēl Tev izskaidrot?

Anonymous said...

Es jau no pasha saakuma to teicu, tik ne ar taadiem vaardiem :@
Es esmu taadas pashaas domaas kaa tu, tad kaapeec tu dusmojies?

Vanilla said...

es Tevi nesaprotu.
veiksmi ! =D

sarasaa454 said...

Es, kad noskatīšos Hariju Poteru būšu foršs.
Neko neesmu dzirdējis par Nāves Dēstiem. Tiešām. Bet kaut kur es lasīju, ka tas princis ir pēdeja daļa.

Anonymous said...

Nu nau taa peedeejaa dalja...aizej uz jebkuru graamatniicu un redzeesi oranzhiigos vaakos Potera graamatu ar nosaukumu ''Naaves Deesti.''
Poteram vispaar kopaa ir 7 daljas:

http://en.wikipedia.org/wiki/Harry_potter

Unrekur arii ir Naaves deesti vai eng - Deathly Hallows.

Vanilla said...

Jā, Tev ir taisnība ''Nāves Dāvesti'' ir pēdējā grāmata un tajā arī nomira goblins, bet pēdējā filma ir ''Harijs Poters un Jauktasiņu Princis''.
Viss noskaidrots. =D