Monday, July 27

es esmu, es būšu

nozagšu no sanšaina bloga jautājumus.
-Kas es esmu?
-Kāpēc es šeit esmu?
-Kāda ir visam jēga?
es uz šiem jautājumiem sev varu atbildēt. pirms gada, vai diviem man nebūtu ne mazākās nojausmas, bet tagad - jā, es varu. man atbilžu ir vairāk nekā jautājumu, bet atbildes nepārtraukti mainās. kas esmu šodien, vairs nebūšu rīt.
turklāt mani sapņi nav iestāties foršā skolā vai dibināt laimīgu ģimeni, vai strādāt labā darbā. man nevajg skaistu māju, 3 suņus un 4 mašīnas. es negribu iekarot pasauli un pievākt kādu kontinentu. nēnē.

veiksmi.

3 comments:

Jānis said...

Dziļdomīgi :)

sarasaa454 said...

Tā vietā, lai teiktu, ko tu negribi, varēji apgaismot mūs ar tām lietām,sapņiem, ko tu patiesībā vēlies.

Un jā, es gribu pievākt kontinentu.

Vanilla said...

es vismaz 15min domāju vai rakstīt par lietām, kuras vēlos un sapratu, ka tas nav vajadzīgs.