Thursday, July 9

debesis no perlamutra



Ir slikti, ja cilvēkam dzīvē nav nekā tāda, kura dēļ viņš būtu gatavs mirt.

tātad man ir slikti, bet, ja dzīvošu pēc šī teiciena, tad man nekad nebūs labi, jo dzīvība tomēr ir pats svarīgākais un mums nav tiesību to atņemt ne sev, ne citiem. lai gan nonāku pretrunās ar sevi, jo šo teicienu var saprast dažādi. visu var saprast, pārprast un galu galā nesaprast. jokaini (man riebjas šis vārds). jancīgi (nav piemērots). interesanti (lai nu paliek šis).
labs vakars, visiem.
pašlaik man vai nu visu laiku gribas būt sabiedrībā, kaut ko darīt, vai arī ieslēgties istabā un nedarīt pilnīgi neko. interesanti (nē,nav). tomēr vasaras nav priekš manīm, es zināju, ka tā būs. viss vēl var mainīties (nē, nevar). lai nu kā vasaras beigās es nedomāšu ''šī bija labākā vasara EVER''. nē,nē.
naivs ir cilvēks, kas tic visam, ko saka citi, tic pat tam, kas acīmredzami nav patiesība. es neesmu naiva. jā, es ticu visādiem brīnumiem un tamlīdzīgi, bet neticu cilvēkiem, neticu skaistiem vārdiem lielākoties. ir jāzin, kam ticēt, kam ne. man škiet, ka agrāk (vakardien,haha) biju neiedomājami naiva.
man sāp vēders un iespējams galva, tāpēc iešu gulēt. iesāku skatīties filmu Disturbia, neslikta patiesībā, bet man pēdējā laikā nekas nešķiet gana labs. lai noskatītos filmu ir vajadzīgi daži mēneši, lai noskatītos labu filmu mazāk nekā 2h. patiesībā es labprāt skatītos vecās filmas, tās, kuras ir ne tik zināmās. tāpat ir arī ar mūziku, labprātāk klausos jaunās grupas vai arī tādas, kuras nav neiedomājami populāras.
ārā iespējams ir pilnmēness, bet veiksmīgi paslēpies aiz koku zariem, labi, ka tā.
esmu mainīga,kas esmu šodien, vairs nebūšu rīt. nē, tomēr es esmu un palikšu tāpati - es. sarežģīti.
Aizturiet asaras,
aizturiet smieklus,
aizturiet mīļumu,
aizturiet naidu,
aizturiet elpu,
aizturiet,
aizturiet,
aizturiet...

Ko visu tik nemāca aizturēt!

Aizturiet asaras –
nelaikā izlīs.

Aizturiet smieklus –
nevietā paspruks.

Aizturiet mīļumu –
nepelnīts dabūs.

Aizturiet
elpu...
Tā pati aizraujas
brīnuma priekšā.

Neko no pasaules
neaizturiet,
īpaši – laiku.
Veltīgas pūles.
Bet sabrukt
var.

/Ojārs Vācietis/

lai jums veicas!
(Perlamutrs, jeb perlamutra krāsa ir metāliskā krāsa ar īpašu, pērlei līdzīgu spīdumu.)

No comments: