Saturday, July 18

šokolāde saulē

music: bomfunk mc's - live your life
ahā, tā dziesma attaino manu garastāvokli kāds tas ir pašreiz diezgan precīzi. tātad es jūtos lāāābi. vai nav forši? jā,jā,jā! šodien ir tā diena, kad piedalīšos Dzmp.kā skatītāja,protams. man ir vēl kaut kādas 2h līdz vilcienam. es nezinu, kas mani galā sagaidīs, visticamāk nepazīstami cilvēki,kuri cerams mani pazīs, jo paziņa, kas tur dziedās sagaidīt nevarēs.nepavisam nevarēs.iespējams nesagaidīs neviens. paldies, jums mīļie draugi, kas nebrauc ar mani!
kārtējo reizi novilcinu laiku rakstot blogu, cerams, ka variet pieciest. ziniet kas ir traki? tas, ka Tu aizsūti cilvēkam bildi kurā Tava seja izskatās kā balons un tas cilvēks uzliek bildi uz desktopa, un nepārtraukti uzjautrinās. vēl traki ir tas, ka ārā ir nenormāli karsts un es nevaru izlemt ko vilkt. man jāiztaisno mati, jā, jā, jā. tā dziesma ir forša, jā. akdieniņāāās, man vienkārši gribas runāt.vienkārši pārdzēros enerģijas dzērienus, tik stulbi patiesībā. vēl es jums paziņoju, ka ļoti iespējams pavadīšu kaut kādas 3 (4?) dienas Igaunijā, traki. tāpēc ģitāras pirkšana kārtējo reizi būs jāatliek. es nekādīgi nevaru izlemt vai pirkt akustisko vai klasisko ģitāru. klasiskā ģitāra ir akustiska, bet akustiskā nevienmēr ir klasiska. klasiskaijai ģitārai ir platāks grifs, akustiskajai savukārt šaurāks. akustiskajai ir metāla stīgas no kurām sāpēs pirksti, klasiskajai ir neilona stīgas. ah. tikko vectēvs pārradās mājās, smaidīgs kā maija saule. un es pat sirsnīgi sasveicinājos un dabūju izkusušas šokolādes konfektes, un pulksteni no latgales tantes. klases čatā uzrakstīju īsumā par to pulkstentiņu, bet mani veiksmīgi visi ignorē.
[17:18:40] es: čau, man tikko kaut kādi radi uzdāvināja pulksteni un viņš ir apzeltīts, un vispār škiet, ka bez baterijām. ar romiešu cipariem. es nesaprotu tādus!
[17:19:57] es: un es viņu tikko nejauši saplēsu. akdieniņās !

esmu neveikla. es ēdu ruleti, tā nav laba zīme. ruletes parasti nes neveiksmi ! neko darīt.
okei, eju taisīties. byebyebye.
lai man labi iet.
veiksmi jums!

6 comments:

Anonymous said...

lai veicas :P

Vanilla said...

ah,jā, veicās gan. :>
paldies.

Anonymous said...

np..bija jautrais pasaaciens?

Vanilla said...

jā, bija gan. :D

Anonymous said...

ganjauka nebija gan

Vanilla said...

bija gan ! :D