Tuesday, July 21

life is a bitch, then you marry one.

Pa gaisu viss,
Kas Tevi līdz šim ir apturējis
Pa gaisu viss,
Tu beidzot dzīvosi sev
Pa gaisu viss,
Tik labi ak mirkli jel apstājies
Bet kas būs rīt?
Par to lai domā kāds cits.


līst lietus. dievinu lietu. tik skaisti.
man ir jauna aforismu, citātu, teicienu kladīte, nav ideāla, bet ir atbilstoša, tāda kādai tai ir jābūt.tāpēc tagad to vien daru kā rakstu, rakstu un jā - rakstu, vai nav sasodīti forši?
kā man gāja dzmp? labi. ''labāk nožēlot izdarīto, nekā neizdarīto'' - tā es sevi mierinu. lai gan kājas vēl tagad sāp, ir daži nezināmas izcelmes zilumi, ir daudz jaunas paziņas, daži jauni telefona numuri. kopumā - pasākums bija izdevies un ar ļoti jautru rītu.
šodien satiku kādu paziņu, kuru nebiju redzējusi 2-3 gadus. no sākuma mani galīgi neatpazina, bet pēc tam gan teica, ka esmu pilnībā izmainījusies,pavisam savādāka, nevar ne pazīt un tā, dažreiz liekas, ka pati sevi vairs nepazīstu.
es uzzināju kā skaipā garastāvokļa tekstiņu var uzrakstīt ar visādām krāsām unun visādi forši. tāpēc es tur rakstīšu visādas stulbības kā - ''love me or hate me, i'm still gonna shine''.
man pēdējā laikā gribas visu izdzēst. izdzēsu visas ~500 sms un vakardien bija vēlme izdzēst vēstules draugos el vē, bet izrādās, ka jaunajā-neforšajā-uzlabotajā vēstuļu sadaļā nav tādas iespējas kā izdzēst visas uzreiz, bet 247 lapas pa vienai arī nespēju izdzēst, ne šajā dzīvē. ahh, neiet man.
es nebraucu uz Igauniju un vēljoprojām nevaru izlemt kādu ģitāru iegādāties. (izmisīgs sauciens pēc palīdzības !). un vēl, es palieku veca. visu laiku ir tāāāds nogurums, bezspēks un apetītes zudums. bet es zinu, kas man uzlabos garastāvokli - CITRONS. mīlu citronus. tiktik garšīgi, jā!
trakas lietas notiek, tiešām. un vispār - jā, es nespēju uzticēties nevienam (jā, bez izņēmumiem), ne līdz galam (nu, re beidzot atzīstu).
tikko vecmāmiņa pajautāja vai slikti jūtos (vai tas ir tik acīmredzams?). jūtos slikti, bet fiziski slikti. man škiet.
viss ir tik ļoti saistīts un patiesībā viss ir neiedomājami vienkārši. varbūt tas tāpēc, ka pati cenšos neko nesarežģīt. dzīvot ir interesanti.
lai jums forša vasara!

2 comments:

Gint said...

247 lapas tiešām nav maz. Tur vajadzēs vismaz 3 lielās čipsu pakas :)

Vanilla said...

man škiet, ka ar 3 čipsu pakām būtu par maz. :D