Wednesday, June 3

laika apstāklis

[20:00:38] es: šausmiigs laiks šodien
[20:00:38] x: forsh gan laicinjs. (sun)
tā saucās dažāda domāšana, mhm. patiesībā man patīk lietains laiks, bet tikai tad, kad man nav auksti un nav jālieto lietussargs. man nepatīk lietussargi, man nepatīk nest lietussargu, man nepatīk turēt lietussargu.
šodienas diagnoze: slikts garastāvoklis un vasaras apnikums. kāpēc? parasti teiktu, jo nav ko darīt, bet šoreiz ir tā, ka negribu neko darīt.iespējams laikapstākļi pie vainas, bet nē, tā nedrīkst teikt, jo nevar visu vainu novelt uz to, ka līst lietus vai, ka ir kaut kāda nelabvēlīga laika prognoze.
-man sāp galva
-tas tāpēc, ka laiks tāds (pareizā atbilde: ej gulēt!)

nja.
-man nāk miegs
-tas tāpēc, ka laiks tāds (pareizā atbilde: ej gulēt!)

nja.
-suns nokoda kaimiņu, divreiz
-tas tāpēc, ka laiks tāds (pareizā atbilde: nošauj suni un ej gulēt!)

šis ir lietusvīriņš.
viņam ir daudz lietussargu.
bet, ja lietusvīriņam ir lietussargi, tad viņš grib paglābties no lietus un tas, savukārt nozīmē, ka lietusvīriņam nepatīk lietus!!!1111
bet, ja lietusvīriņam nepatīk lietus, tad tas nav lietusvīriņš, kuru mēs pazīstam, man škiet, ka dīvainas lietas notiek.

teksts dīvaini novietojas, nepalīdz ne kliegšana, ne arī draudēšana, ahh. neko darīt.lai nu kā, es šorīt nedzirdēju modinātāju,slikti!atliek vien cerēt, ka rītdien dzirdēšu.(kas dzīvo tikai no cerībām,agrāk vai vēlāk nomirst badā), jo es taču gribu celties 8:00 un skrituļot. nja, tiešām. bez tam ar bērnības draugu pēdējās dienās runājam vairāk nekā parasti 6 mēnešu un 4 dienu laikā. pozitīvi, lai gan pārsvarā mēs kaujamies un salīdzinam muskuļus (manējie nemuskuļi ir vismaz 3x mazāki), nekā runājam.
pašlaik es ēdu (mhm, es mēdzu ēst! tiešām), pie tam vēl daudz un visu laiku, bet tikai tad, kad ir
  • slikts garastāvoklis;
  • jūtos slikti;
  • esmu dusmīga.
tas nu būtu noskaidrots.
lai jums veicas, mhm!

No comments: