Sunday, May 31

tatto

esiet sveicināti!
vakardiena bija vienkārši šausmīga.traģiska.bet betmens un skelets nav apvainojušies un uzskata, ka vakardiena bija lieliska. mana pasaka tiešām iet sviestā, ja tajā parādas tādi tēli kā betmens un skelets, bet nejau mēs tādi, dzīve (lasīt:pasaka) tāda.
es gribu uz daudzstāvu mājas jumta, es zinu kā tur nokļūt, bet man ir bail kāpt pirmajai, gluži tāpat kā visiem citiem. problēma,nu, nekas tāpat nesaņemšos, bet iedomājos cik tur būtu forši sauļoties, ahh. ^_^
šodienā aproci, kura nepieder man atteicos atdot tās īpašniekam un tagad ,negribot nekur iet ( lai cik arī ļoti šovakar negribēju nekur iet, mani tomēr izvilka ārā,nja), rakstu blogu, zīmēju (neko tā arī neuzzīmēju), ēdu, pārēdos. skaisti. saules man šodien pietiek, pietiekami apdegu staigājot pa šo nekurienes vidu, kur dzīvoju.
pēdējā laikā ir ļoti grūti atturēties no dažādām atkarību izraisošām vielām, bet es esmu pietiekami stipra (pagaidām) , lai atteiktos.
sunshinei škiet ir īssavienojums vai arī viņa vienkārši nerunās kādu nedēļu, iespējams nerunās visu dzīvi. apvainoties par sīkumiem ir forši, yo.
šodien manu prātu nomāca tāda lieta kā Latvijas pamešana, kaut vai uz vasaru, ja ne šo, tad nākošo un es sāku saprast, ka man visu sasodīti pietrūktu. agrāk būtu braukusi prom bez jebkādas domāšanas, nožēlas, jo kā jau iepriekš kaut kad minēju patriote es neesmu.
man patīk nopietnas sarunas par nopietnām tēmām.
šodien ir vasaras svētki, apsveicu!
lai jums saule.
daudz saules.
saule, nja.
^_^
+ ēdiet brokastis!un vēl nemetiet papīrus zemē, un vēl nesperiet kaķim, pat kaimiņu kaķim ne, un vēl neapdedzinieties saulē, un vēl neiekrītiet Daugavā vai citā ūdenstilpnē,un vēl krāsojiet sarkanus nagus, un vēl izdariet dienā vismaz vienu labu nedarbu, un vēl pasmaidiet, tieši tagad, jā tagad, tūlītās,tagadiņās.. ah laikam vienkārši nevaru beigt rakstīt. tāpēc jūs uzzināsiet kā sākās mana šodiena.es pamodos (dīvaini gan) no telefona zvana, gulēju tālāk, paēdu, tad es atrados dzīvoklī ar visai daudz cilvēkiem, kur man piedāvāja kafiju un apkārt skraidīja cilvēki ar daudz tetovējumiem, patiesībā tikai viens, bet toties ar daudz tetovējumiem, tas gan. hm, tetovējumi, es arī gribētu. bet ar mani būs tā
  • apmēram gadu nespēšu izlemt kādu tetovējumu gribu, skatīšos bildes, domāšu kurā vietā tieši vēlos to ķēpājumu, kad izlemšu paies vēl 4 mēneši, bet tad sapratīšu, ka tetovējumi ir stulbi un man tādu nevajg, bet beigu beigās tomēr sapratīšu, ka tomēr tetovējums ir tieši tas, ko es vēlos, un , tad atkal apmēram gadu nespēšu izlemt..
  • jau rītdien dzerot tēju izlemšu, ka vajg milzīgu taureni uz plaukstas un uzreiz došos uz tālāko tetovēšanas salonu, lai tādu iegūtu
tātad vai nu esmu neizlēmīga, ilgi domāju un pēc tam daru vai arī nekavējoties izdaru un pēc tam domāju. jāatrod zelta vidusceļš. padoms sev: zelta vidusceļš ir pa vidu.
lai jums jauka diena!
timati,yo.
happy.
happy jau atkal.
un atkal.
tas nozīmē - prieku jums.
^_^

2 comments:

charrlotte said...

tetovējumu taisi tādu, kas Tev kaut ko nozīmē, nevis kaut kādu sūdu vienkārši tikai tetovēšanas pēc.

un ks ir betmens? man pēdējā laiciņā parādījusies kaisme uz supervaroņiem.

Vanilla said...

par tetovējumu padomu - paldies. :>
betmens ir kāda cilvēka iesauka, nekas tāds, ko varētu nosaukt par supervaroni. :D