Saturday, May 2

energy

*šodien es jūtos TIK ĻOTI kā vasarā, vispār pēdējā laikā škiet, ka esmu pilnīgi un galīgi iekšā vasarā. laba sajūta, nu dien.*





haiyā!
esmu sākusi iemīlēties hokejā, ka pat jūtu līdzi mūsējiem, vēl mazāk kā pirms nedēļas mani interesēja tikai rezultāts, bet tagad ir ieinteresējusi arī spēle un viss ar to saistītais.
šodien Latvijas uzvaras dēļ bija pacilāts, un vispār neiedomājami pozitīvs garastāvoklis, ka pat ar Baibuli devāmies ārā un fanojām, un uzvedāmies kā tādas, kuras varētu pieskaitīt pie nepieskaitāmajiem, bet tā jau parasti notiekas, ir hokejs vai nav.
es pirmo reizi blogu rakstu explorerā, tā nu sanācis, ka man ir Internet Explorer 8.0
versija, kuru es uztaisīju pavisam līdzīgu Mozillai. daudz jau nevajg, tikai - bookmarkus, kas exploreram tagad ir tikpat ērti cik mozillai un foxytunes add-onu.
vakardienas naktī pabeidzu skatīties Californication 2.sezonu, neforšas beigas, ne laimīgas, ne arī nelaimīgas. jāgaida trešā sezona, bet lietiņas tādas, ka to tikai šogad filmē un man viņa būs pieejama kādā 2015. gadā, kad jau pati dzīvošu Californiāa. (neapšaubiet to!)
akdieniņās, manam superforšajam Internet Explorer 8.0 nav 'copy' vai 'cut' funkcijas, vismaz bloga rakstīšanā tā nedarbojas.grrr. un, kad man vajg ''edit-undo'' pēkšni parādās ''cop-paste-cut'' GRR.

es šodien

  • sauļojos, tādejādi cepinot ādu un neapzināti pievēršot kaimiņu uzmanību
  • sēdēju kartupeļu vagā un klausījos kā vecmāmiņa čīkst par krīzi
  • skatījos hokeju ar onkuli un pieēdos
  • gāju ārā un biju neiedomājami labā garastāvoklī
  • nosalu
vai mana dzīve nav sasodīti forša? (es ceru, ka jūs sapratāt, ka tas bija sarkasms,tikai un vienīgi sarkasms)



Things are changing
It seems strange and
I need to figure this out
You've got your life
I got mine
But you're all I cared about
Yesterday we were laughing
Today I'm left here asking
Where has all the time gone now
I'm left alone somehow
Growing up and getting older
I don't want to believe it's over

/ Skillet - Say Goodbye /
tas nozīmē,ka atklāju to, ka manā filmu mapītē ir Skillet albums.

lai jums vasara!
;*
/jāatzīstas, ka blogu pabeidzu rakstīt mozillā, jo exploreris ir īstas mocības
P.S tas, ka es jūtos ļoti kā vasarā nenozīmē, ka es patiešām vēlos, lai vasara pienāktu ātrāk vai baigi priecājos par tās tuvošanos, es vienkārši jau esmu vasarā.
P.S.S manu avataru-attēlu krājumi sāks izsīkt, tāpēc iespējas izdaiļot blogu ar attēliem samazinās, bet varbūt pārvarēšu savu slinkumu un sameklēšu kaut ko svaigu
P.S.S.S VEIKSMI!/










4 comments:

Ilva Bērza said...

es, savukārt, nevaru ciest Mozillu. :D

Eh, vasara. Tagad būs mazāk atrodami teksti ar naidpilniem tekstiem un drūmām "fuck the world, i'm fuckin' suicide girl" domām. :D
Cik iepriecinoši.! :)

Par attēliem - es nesen atradu saitu, kur TIK daudz smukas bildītes bija... Nokačāju kādas 20... un, kad nākamajā rītā gribēju viņas apskatīt, visas bija "blank". Tukšums absolūts. Tāda dusma. x_X

P.S. Kad Tu raksti postskriptus... Ar diviem S var rakstīt tikai otro - "P.S.S." (tas nozīmē: post-subscript), jo nav tāds P.S.S.S.S. Post-sub-sub-sub-subscript. Toties ar daudziem "P" var akstīt miljons - P.P.P.P.P.S Post-post-post-post-post-post-script. ;)
Sīkums, bet patīkami. :D

Lai Tev superjauka diena.! :)

Vanilla said...

es nevaru iedomāties savu dzīvi bez mozillas, bet tagad cenšos sevi apradināt ar domu, ka IE nav nekas briesmīgs.
ahh, tā gan. :D
daudz smukas bildītes var atrast photobucket.com, es tur meklēju tieši 'icons' , jo patīk blogā likt mazas bildītes. :>
es jau domāju, ka kaut kas ar to 'P.S' nav kārtībā un nobrīnijos, kur tik dīvaini izskatās, paldies, ka apgaismoji mani. :D
paldiesā & Lai Tev daudz, daudz saules! ^_^

Gint said...

Skaists interjers pie Tevis :)
Mana mīla pret hokeju gan kaut kur nozudusi, nevaru atrast. Vienīgi LV izlases hokeja krekls liecina kā tāda ir bijusi.

Vanilla said...

pateicos. :>